Polityka prywatności serwisu

Polityka prywatności i polityka cookies Serwisu SeoStation

Korzystanie z Serwisu https://www.seostation.pl/ i aplikacji mobilnej SEOSTATION oznacza akceptację poniższych warunków Polityki Prywatności i Polityki Cookies. Jako Użytkownik zapoznaj się z jej postanowieniami. Poniższy spis treści pomoże Ci w tym. Informujemy Cię w jaki sposób troszczymy się o dane Użytkowników, jak je przetwarzamy, komu je powierzamy i o wielu innych ważnych kwestiach związanymi z danymi osobowymi.

SPIS TREŚCI

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejsza Polityka Prywatności i Polityka Cookies określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników oraz plików Cookies, a także innych technologii pojawiających się na stronie internetowej https://www.seostation.pl/ oraz w ramach aplikacji mobilnej SEOSTATION.

Administratorem strony i danych osobowych przekazywanych w jej ramach jest Wake App Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Królewny Śnieżki 18, 10-696 Olsztyn, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000414216, kapitał zakładowy w wysokości 5000 PLN, NIP 739-385-34-23, REGON 281381151 zgodnie z informacją odpowiadającą odpisowi aktualnemu z Rejestru Przedsiębiorców zawartą w Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego, reprezentowana przez dwóch członków zarządu działających łącznie lub jednego członka zarządu łącznie z prokurentem: Gryszko Marta- Wiceprezes Zarządu, Gryszko Marcin Marek- Prezes Zarządu, Figoń Grzegorz- Wiceprezes Zarządu.

Dbamy o bezpieczeństwo danych osobowych oraz o prywatność Użytkownika Strony.

W razie jakichkolwiek wątpliwości w zakresie postanowień niniejszej Polityki Prywatności i Polityki Cookies proszę kontaktować się z Administratorem poprzez adres e-mail: iod@wakeapp.pl lub pod numerem telefonu 602 481 850.

Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w polityce prywatności, a każdego Użytkownika strony obowiązuje znajomość aktualnej polityki prywatności. Przyczyną zmian mogą być: rozwój technologii internetowej, zmiany w powszechnie obowiązującym prawie czy też rozwój Strony poprzez np. korzystanie z nowych narzędzi przez Administratora. Na dole strony znajduje się data publikacji aktualnej Polityki prywatności.

§2 DEFINICJE

Administrator - Wake App Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Królewny Śnieżki 18, 10-696 Olsztyn, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000414216, kapitał zakładowy w wysokości 5000 PLN, NIP 739-385-34-23, REGON 281381151 zgodnie z informacją odpowiadającą odpisowi aktualnemu z Rejestru Przedsiębiorców zawartą w Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego, reprezentowana przez dwóch członków zarządu działających łącznie lub jednego członka zarządu łącznie z prokurentem: Gryszko Marta- Wiceprezes Zarządu, Gryszko Marcin Marek- Prezes Zarządu, Figoń Grzegorz- Wiceprezes Zarządu.

Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Serwisu i dokonująca Zamówień za pośrednictwem Serwisu.

Serwis, Strona - strona internetowa znajdująca się pod adresem https://www.seostation.pl/ .

Aplikacja - oprogramowanie dedykowane do korzystania przez Użytkownika lub podmiot trzeci przypisany do Konta Użytkownika z funkcjonalności Serwisu na urządzeniach mobilnych w ograniczonym zakresie. Postanowienia dotyczące Serwisu stosuje się odpowiednio do postanowień dotyczących Aplikacji.

Konto Użytkownika lub Konto - konto Użytkownika założone w Serwisie, umożliwiające korzystanie z Serwisu i usług Administratora, zgodnie z Regulaminem, który Użytkownik jest zobowiązany zaakceptować podczas rejestracji Konta.

Formularz lub Formularze - miejsca na Stronie, które umożliwiają wprowadzenie danych osobowych przez Użytkownika, we wskazanych w nich celach np. w celu wysyłki newslettera, w celu złożenia zamówienia, w celu kontaktu z Użytkownikiem.

Newsletter - oznacza bezpłatną usługę świadczoną drogą elektroniczną przez Administratora na rzecz Użytkownika poprzez przesyłanie listów elektronicznych, za pośrednictwem których Administrator informuje o wydarzeniach, usługach, produktach i innych elementach istotnych z punktu widzenia Administratora i /lub w celu realizacji prawnie uzasadnionego celu Administratora, którym jest marketing bezpośredni, w tym wysyłanie treści marketingowych i handlowych za zgodą Użytkownika. Szczegółowe informacje na temat wysyłki Newslettera znajdują się w dalszej części niniejszej polityki prywatności.

RODO - oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).

Ustawa o ochronie danych osobowych - ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.).

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344.z późn. zm.).

Ustawa Prawo Telekomunikacyjne - ustawa z dnia z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2021 r. poz. 576 z późn. zm.).

§3 DANE OSOBOWE I ZASADY ICH PRZETWARZANIA

KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH UŻYTKOWNIKA?

Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Wake App Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Królewny Śnieżki 18, 10-696 Olsztyn, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000414216, kapitał zakładowy w wysokości 5000 PLN, NIP 739-385-34-23, REGON 281381151 zgodnie z informacją odpowiadającą odpisowi aktualnemu z Rejestru Przedsiębiorców zawartą w Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego, reprezentowana przez dwóch członków zarządu działających łącznie lub jednego członka zarządu łącznie z prokurentem: Gryszko Marta- Wiceprezes Zarządu, Gryszko Marcin Marek- Prezes Zarządu, Figoń Grzegorz- Wiceprezes Zarządu.

Administrator nie jest administratorem danych osobowych podmiotów, które nie zawarły umowy z Administratorem, a których dane osobowe są wprowadzane do Serwisu i przypisane do Konta Użytkownika na zlecenie Użytkownika i zgodnie z umową zawartą z Użytkownikiem. W tym kontekście Administrator jest podmiotem przetwarzającym dane osobowe takich podmiotów. Użytkownicy są zobowiązani w tym zakresie spełnić wszelkie obowiązki wynikające z RODO względem podmiotów, których dane osobowe wprowadzają do Serwisu w celu korzystania z jego funkcjonalności (m.in. obowiązek informacyjny i realizacja praw wynikających z RODO).

Administrator zachęca wszystkich Użytkowników Serwisu i Aplikacji i podmioty przypisane do Konta Użytkownika do zapoznania się z niniejszym dokumentem niezależnie od statusu Administratora względem Użytkownika.

ADMINISTRATOR JAKO PODMIOT PRZETWARZAJĄCY

Administrator posiada status podmiotu przetwarzającego w zakresie danych osobowych podmiotów dla których tworzone są subkonta przypisane do Konta Użytkownika na zlecenie Użytkownika. W związku z tym między Administratorem, a Użytkownikiem (jako administratorem danych osobowych podmiotów dla których tworzone są subkonta) zawierana jest umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.

CZY PODANIE DANYCH JEST DOBROWOLNE? CO JEST KONSEKWENCJĄ ICH NIEPODANIA?

Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niepodanie pewnych informacji, co do zasady zaznaczonych na stronach Administratora jako obowiązkowe, wiązać się będzie z brakiem możliwości wykonania danej usługi i osiągnięcia określonego celu lub podjęcia określonych działań.

Podanie przez Użytkownika danych, które nie są obowiązkowe lub nadmiaru danych, których Administrator nie potrzebuje przetwarzać następuje na podstawie decyzji samego Użytkownika i wówczas przetwarzanie odbywa się na podstawie przesłanki zawartej w art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda). Użytkownik udziela zgody na przetwarzanie tych danych oraz na zanonimizowanie danych, których Administrator nie wymaga i nie chce przetwarzać, a mimo to Użytkownik przekazał je Administratorowi.

W JAKICH CELACH, NA JAKICH PODSTAWACH PRAWNYCH I PRZEZ JAKI CZAS PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE UŻYTKOWNIKA PODAWANE W RAMACH KORZYSTANIA ZE STRONY?

Dane osobowe Użytkownika na Stronie Administratora mogą być przetwarzane w następujących celach, na następujących podstawach prawnych i przez wskazany czas:

Lp. Cel przetwarzania danych Podstawa prawna przetwarzania Czas przetwarzania
1. wykonanie usługi lub wykonanie zawartej umowy, przesłanie oferty (np. reklamowej) na prośbę Użytkownika art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy lub podjęcie działań na żądanie) dane przetwarzane są przez czas trwania umowy/ czas niezbędny do przesłania oferty i odpowiedzi Użytkownika, a następnie czas do upływu przedawnienia roszczeń

2 lata lub 6 lat od wykonania umowy w zależności od tego czy Użytkownik jest przedsiębiorcą
2. wystawienie faktury, rachunku i spełnienie innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego w przypadku dokonania zamówień w Serwisie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) dane przetwarzane są przez 5 lat od końca roku podatkowego w którym nastąpiło zdarzenie podatkowe
3. udzielenie rabatu lub informowanie o promocjach i ciekawych ofertach Administratora lub podmiotów przez niego polecanych art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) dane przetwarzane są do momentu wycofania zgody, następnie przez okres 2 lat w przypadku osób, które wycofały zgodę lub po okresie 1 roku braku jakiejkolwiek aktywności odbiorcy
4. przechowywanie nieopłaconych zamówień art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) dane przetwarzane są do momentu utraty przydatności

14 dni od złożenia zamówienia
5. rozpatrzenie reklamacji czy roszczeń związanych z umową art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) dane przetwarzane są przez okres realizacji procedury lub roszczenia

1 rok od upływu terminu realizacji roszczenia lub 5 lat od końca roku podatkowego w zakresie danych przechowywanych na podstawie przepisów podatkowych
6. ustalenie, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) dane przetwarzane są do momentu ustania podstawy przetwarzania

2 lata lub 6 lat od wykonania umowy w zależności od tego czy Użytkownik jest przedsiębiorcą
7. kontakt telefoniczny w sprawach związanych z realizacją usługi, umowy art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy) dane przetwarzane są przez czas trwania umowy/ czas niezbędny do przesłania oferty i odpowiedzi Użytkownika, a następnie czas do upływu przedawnienia roszczeń

2 lata lub 6 lat od wykonania umowy w zależności od tego czy Użytkownik jest przedsiębiorcą
8. kontakt telefoniczny w celu przedstawienia oferty i marketingu bezpośredniego art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora), jeśli Użytkownik jest klientem administratora dane przetwarzane są do czasu wycofania zgody lub wniesienia sprzeciwu lub utraty przydatności danych dla administratora
9. tworzenie rejestrów związanych z RODO i innymi przepisami art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) dane przetwarzane są do czasu ustania podstawy przetwarzania lub utraty przydatności dla administratora
10. archiwizacja na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) dane przetwarzane są do zgłoszenia sprzeciwu lub utraty przydatności dla administratora

2 lata lub 6 lat od wykonania umowy w zależności od tego czy Użytkownik jest przedsiębiorcą
11. cel analityczny, polegający między innymi na analizie danych zbieranych automatycznie przy korzystaniu ze strony internetowej, w tym cookies np. cookies Google Analytics, Piksel Facebooka, hotjar art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) dane przetwarzane są do czasu wykasowania cookies z przeglądarki przez Użytkownika
12. wykorzystywanie cookies na Stronie i jej podstronach art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) dane przetwarzane są do czasu wykasowania cookies z przeglądarki przez Użytkownika
13. zarządzanie Stroną internetową i stronami Administratora na innych platformach art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) dane przetwarzane są do czasu wniesienia sprzeciwu lub utraty przydatności danych dla administratora
14. badanie satysfakcji z oferowanych usług art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) dane przetwarzane są do czasu wniesienia sprzeciwu lub utraty przydatności danych dla administratora
15. zamieszczenie przez Użytkownika opinii o usługach świadczonych przez Administratora art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) dane przetwarzane są do momentu wycofania zgody lub utraty przydatności dla administratora
16. wewnętrzne cele administracyjne Administratora związane z zarządzaniem kontaktem z Użytkownikiem 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) dane przetwarzane są do momentu ustania podstawy przetwarzania

2 lata lub 6 lat od wykonania umowy w zależności od tego czy Użytkownik jest przedsiębiorcą
17. Newsletter art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) oraz na podstawie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (zgoda) dane przetwarzane są do momentu wycofania zgody, następnie przez okres 2 lat w przypadku osób, które wycofały zgodę lub po okresie 1 roku braku jakiejkolwiek aktywności odbiorcy
18. dopasowanie treści wyświetlanych na stronach Administratora do indywidualnych potrzeb oraz ciągłego doskonalenia jakości oferowanych usług art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) dane przetwarzane są do czasu wniesienia sprzeciwu lub utraty przydatności danych dla administratora
19. marketing bezpośredni kierowany do Użytkownika produktów lub Usług lub polecanych osób trzecich art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) dane przetwarzane są do czasu wniesienia sprzeciwu lub utraty przydatności danych dla administratora
20. obsługa fanpage pod nazwą SeoStation na Facebooku i wchodzenia w interakcje z użytkownikami art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) i art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) dane przetwarzane są do czasu wycofania zgody lub wniesienia sprzeciwu lub utraty przydatności danych dla administratora
21. obsługa profilu pod nazwą SeoStation na platformie Twitter i wchodzenia w interakcje z użytkownikami art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) i art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) dane przetwarzane są do czasu wycofania zgody lub wniesienia sprzeciwu lub utraty przydatności danych dla administratora
22. obsługa SeoStation na platformie LinkedIn i wchodzenia w interakcje z użytkownikami art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) i art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) dane przetwarzane są do czasu wycofania zgody lub wniesienia sprzeciwu lub utraty przydatności danych dla administratora
23. obsługa kanału kanału You Tube pod nazwą SeoStation dostępnego pod adresem URL https://www.youtube.com/user/seostation/feed i wchodzenia w interakcje z użytkownikami art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) i art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) dane przetwarzane są do czasu wycofania zgody lub wniesienia sprzeciwu lub utraty przydatności danych dla administratora
24. kierowanie reklamy w mediach społecznościowych i na stronach internetowych, typu reklam tworzonych za pomocą Menedżera reklam portalu Facebook, You Tube , LinkedIn oraz kierowania remarketingu art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) i na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) polegający na promocji i reklamie usług Administratora poprzez remarketing kierowany do osób zapisanych na mailing lub odwiedzających daną stronę internetową) dane przetwarzane są do czasu wycofania zgody lub wniesienia sprzeciwu lub utraty przydatności danych dla administratora
25. przechowywanie komentarzy na Stronie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) dane przetwarzane są do momentu wycofania zgody przez użytkownika lub utraty przydatności dla administratora

Okresy przechowywania danych wskazane w latach liczone są na koniec każdego roku, w którym nastąpiło rozpoczęcie przetwarzania danych. Ma to na celu usprawnienie procesu przetwarzania i zarządzania danymi.

Podanie przez Użytkownika danych, które nie są obowiązkowe lub nadmiaru danych, których Administrator nie potrzebuje przetwarzać następuje na podstawie decyzji samego Użytkownika i wówczas przetwarzanie odbywa się na podstawie przesłanki zawartej w art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda). Użytkownik udziela zgody na przetwarzanie tych danych oraz na zanonimizowanie danych, których Administrator nie wymaga i nie chce przetwarzać, a mimo to Użytkownik przekazał je Administratorowi.

W JAKI SPOSÓB ZBIERANE SĄ DANE?

Zbierane i przetwarzane są tylko te dane, które użytkownik sam poda (za wyjątkiem - w pewnych sytuacjach - danych zbieranych automatycznie za pomocą plików cookies oraz danych logowania, o czym mowa poniżej).

Podczas wizyty na stronie, automatycznie zbierane są dane dotyczące samej wizyty, np. adres IP użytkownika, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. (dane logowania). Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o użytkownikach lub do personalizacji zawartości strony w celu jej ulepszenia. Dane te przetwarzane są jednak wyłącznie w celach administrowania stroną, zapewnienia sprawnej obsługi hostingowej, czy kierowania treści marketingowych i nie są kojarzone z danymi poszczególnych użytkowników. Więcej o cookies przeczytasz w dalszej części niniejszej polityki.

Dane mogą też być zbierane na potrzeby wypełnienia formularzy znajdujących się na Stronie, o czym jest mowa w dalszej części polityki prywatności.

Usługi społeczeństwa informacyjnego

Administrator nie zbiera danych dzieci. Użytkownik powinien mieć ukończone 16 lat, aby samodzielnie wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu świadczenia usług społeczeństwa informacyjnego m.in. w celach marketingowych, albo uzyskać w tym celu zgodę opiekuna prawnego (np. rodzica).

W przypadku, gdy Użytkownik nie ma ukończonych 16 lat nie powinien korzystać ze Strony https://www.seostation.pl/ i Aplikacji.

Administrator jest uprawniony podjąć rozsądne starania by zweryfikować czy użytkownik spełnia wymóg dotyczący wieku, o którym mowa powyżej, albo czy osoba sprawująca władzę rodzicielską lub opiekę nad Użytkownikiem mającym mniej niż 16 lat, wyraziła zgodę lub ją zaaprobowała.

JAKIE SĄ UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA?

Użytkownikowi przysługują w każdej chwili uprawnienia zawarte w art. 15- 21 RODO tj.:

  • prawo dostępu do treści jego danych,
  • prawo do przenoszenia danych,
  • prawo poprawiania danych,
  • prawo sprostowania danych,
  • prawo usunięcia danych, jeśli brak jest podstaw do ich przetwarzania,
  • prawo ograniczenia przetwarzania, jeśli nastąpiło ono w sposób nieprawidłowy lub bez podstawy prawnej,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora,
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na zasadach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych), jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych.
  • prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.

Administrator zwraca uwagę, że uprawnienia te nie są bezwzględne i nie przysługują w odniesieniu do wszystkich czynności przetwarzania danych osobowych Użytkownika. Tyczy się to np. prawa do uzyskania kopii danych. Uprawnienie to nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych osób, takie jak np. prawa autorskie, tajemnica zawodowa. W celu poznania ograniczeń dotyczących uprawnień Użytkownika odsyłamy do treści RODO.

Użytkownikowi zawsze jednak przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

W celu realizacji swoich praw Użytkownik może zwrócić się do Administratora poprzez adres e-mail: iod@wakeapp.pl lub listownie na adres miejsca wykonywania działalności przez Administratora, jeśli został podany w niniejszej polityce prywatności, wskazując zakres swoich żądań. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie nie późniejszym niż 30 dni od dnia wpłynięcia żądania i jego uzasadnienia, chyba że uzasadnione będzie wydłużenie tego terminu zgodnie z RODO.

CZY UŻYTKOWNIK MOŻE COFNĄĆ WYRAŻONĄ ZGODĘ?

Jeżeli Użytkownik wyraził zgodę na określone działanie, zgoda taka może być w każdym czasie cofnięta, co skutkować będzie usunięciem adresu e-mail z listy mailingowej Administratora i zaprzestaniem wskazanych działań (w przypadku zapisu na podstawie zgody). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

W niektórych przypadkach, dane mogą nie zostać całkowicie usunięte i zostaną zachowane w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami przez czas zgodny z przepisami ustawy kodeks cywilny lub np. w celu realizacji obowiązków prawnych nałożonych na Administratora.

Każdorazowo, Administrator odniesie się do żądania Użytkownika, odpowiednio uzasadniając dalsze działania wynikające z obowiązków prawnych.

CZY PRZEKAZUJEMY DANE UŻYTKOWNIKA DO PAŃSTW TRZECICH?

Dane Użytkownika mogą być przekazywane poza obszar Unii Europejskiej - do państw trzecich.

W związku z faktem, że Administrator korzysta z zewnętrznych dostawców różnych usług np. Meta Platforms Ireland Limited (Facebook i spółki zależne) dalej jako Meta lub Facebook, Google, Microsoft itp. dane Użytkownika mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z ich przechowywaniem na amerykańskich serwerach (w całości lub częściowo). Google i Facebook stosują mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO (np. certyfikaty) lub standardowe klauzule umowne w odniesieniu do swoich usług. Będą one przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy gwarantują najwyższą ochronę i bezpieczeństwo danych, m.in. poprzez:

  1. współprace z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej,
  2. stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską (tak jak ma to miejsce np. w przypadku Google),
  3. stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy,

lub tym, na przekazywanie danych osobowych których, Użytkownik wyraził zgodę.

Szczegółowe informacje dostępne są w treści polityki prywatności każdego z dostawców tych usług, dostępnych na ich stronach internetowych. Przykładowo:

Google Ireland Limited : https://policies.google.com/privacy?hl=pl

Meta Platforms Ireland Limited : https://www.facebook.com/privacy/explanation

Obecnie usługi oferowane przez Google oraz Meta dostarczane są głównie przez podmioty znajdujące się w Unii Europejskiej. Należy, jednakże każdorazowo zapoznać się z polityką prywatności tych dostawców w celu otrzymania aktualnej informacji w zakresie ochrony danych osobowych.

LINKI ODSYŁAJĄCE DO INNYCH STRON

Na Stronie mogą pojawiać się linki odsyłające do innych stron internetowych. Będą one otwierać się w nowym oknie przeglądarki lub w tym samym oknie. Administrator nie odpowiada za treści przekazywane przez te strony. Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z polityką prywatności lub regulaminem tych stron.

DZIAŁALNOŚĆ W SOCIAL MEDIACH - FACEBOOK

Administratorem administruje danymi Użytkownika na fanpage pod nazwą SeoStation w serwisie Facebook (dalej jako Fanpage).

Dane osobowe Użytkownika podawane na Fanpage będą przetwarzane w celu administrowania i zarządzania Fanpage, komunikowania się z Użytkownikiem, wchodzenia w interakcje, kierowania do Użytkownika treści marketingowych i tworzenia społeczności Fanpage.

Podstawą ich przetwarzania jest zgoda Użytkownika i prawnie uzasadniony interes administratora polegający na wchodzeniu w interakcje z Użytkownikami i Obserwującymi Fanpage. Użytkownik dobrowolnie decyduje się na polubienie/obserwowanie Fanpage.

Zasady panujące na Fanpage są ustalane przez Administratora, jednakże zasady przebywania w portalu społecznościowym Facebook wynikają z regulaminów Facebooka.

W każdej chwili, Użytkownik może przestać obserwować Fanpage. Administrator nie będzie jednak wówczas wyświetlać Użytkownikowi żadnych treści pochodzących od Administratora a związanych z Fanpage.

Administrator widzi dane osobowe Użytkownika, takie jak np. imię, nazwisko czy informacje ogólne, które Użytkownik umieszcza na swoich profilach jako publiczne. Przetwarzanie pozostałych danych osobowych dokonywane jest przez portal społecznościowy Facebook i na warunkach zawartych w jego regulaminach. <

Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane przez okres prowadzenia/istnienia Fanpage na podstawie zgody wyrażonej poprzez polubienie/kliknięcie „Obserwuj” Fanpage lub wejście w interakcje np. pozostawienie komentarza, wysłanie wiadomości oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. marketingu własnych produktów lub usług albo obrony przed roszczeniami.

Dane osobowe Użytkownika mogą być udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak portal Facebook, współpracującym agencjom reklamowym lub innym podwykonawcom obsługującym Fanpage Administratora, serwisowi IT, wirtualnej asystentce, jeśli dojdzie do kontaktu poza portalem Facebook.

Pozostałe uprawnienia Użytkownika opisane są w niniejszej Polityce prywatności.

Dane Użytkownika mogą być przekazywane do państw trzecich zgodnie z regulaminem Facebooka.

Dane te mogą być też profilowane, co pomaga w lepszym spersonalizowaniu oferty reklamowej kierowanej do Użytkownika. Nie będą jednak przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu RODO (mając negatywny wpływ na prawa i wolności Użytkownika).

Polityka prywatności portalu Facebook:

https://www.facebook.com/privacy/explanation

DZIAŁALNOŚĆ W SOCIAL MEDIACH - TWITTER

Administratorem administruje danymi Użytkownika na stronie profilu pod nazwą SeoStation dostępnym pod adresem URL: https://twitter.com/seostation_pl w serwisie Twitter (dalej jako Profil).

Dane osobowe Użytkownika podawane na Profilu będą przetwarzane w celu administrowania i zarządzania Profilem, komunikowania się z Użytkownikiem, wchodzenia w interakcje, kierowania do Użytkownika treści marketingowych i tworzenia społeczności Profilu.

Podstawą ich przetwarzania jest zgoda Użytkownika i prawnie uzasadniony interes administratora polegający na wchodzeniu w interakcje z Użytkownikami i Obserwującymi Profil. Użytkownik dobrowolnie decyduje się na polubienie/obserwowanie Profilu.

Zasady panujące na Profilu są ustalane przez Administratora, jednakże zasady przebywania w portalu społecznościowym Twitter wynikają z regulaminów Twitter.

W każdej chwili, Użytkownik może przestać obserwować Profil. Administrator nie będzie jednak wówczas wyświetlać Użytkownikowi żadnych treści pochodzących od Administratora a związanych z Profilem.

Administrator widzi dane osobowe Użytkownika, takie jak np. imię, nazwisko czy informacje ogólne, które Użytkownik umieszcza na swoich profilach jako publiczne. Przetwarzanie pozostałych danych osobowych dokonywane jest przez portal społecznościowy Twitter i na warunkach zawartych w jego regulaminach.

Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane przez okres prowadzenia/istnienia Profilu na podstawie zgody wyrażonej poprzez polubienie/kliknięcie „Obserwuj” Profil lub wejście w interakcje np. pozostawienie komentarza, wysłanie wiadomości oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. marketingu własnych produktów lub usług albo obrony przed roszczeniami.

Dane osobowe Użytkownika mogą być udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak współpracujące agencje reklamowe lub inni podwykonawcy obsługujący Profil Administratora, serwisowi IT, wirtualnej asystentce, jeśli dojdzie do kontaktu poza Twitterem.

Pozostałe uprawnienia Użytkownika opisane są w niniejszej Polityce prywatności.

Dane Użytkownika mogą być przekazywane do państw trzecich zgodnie z regulaminem Twitter.

Dane te mogą być też profilowane, co pomaga w lepszym spersonalizowaniu oferty reklamowej kierowanej do Użytkownika. Nie będą jednak przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu RODO (mając negatywny wpływ na prawa i wolności Użytkownika).

Polityka prywatności portalu Twitter:

https://help.instagram.com/519522125107875 https://help.twitter.com/pl/rules-and-policies/twitter-rules

DZIAŁALNOŚĆ W SOCIAL MEDIACH - LINKEDIN

Administratorem administruje danymi Użytkownika na stronie profilu pod nazwą SEOSTATION dostępnym pod adresem URL: https://pl.linkedin.com/showcase/seostation w serwisie LinkedIn (dalej jako Profil).

Dane osobowe Użytkownika podawane na Profilu będą przetwarzane w celu administrowania i zarządzania Profilem, komunikowania się z Użytkownikiem, wchodzenia w interakcje, kierowania do Użytkownika treści marketingowych i tworzenia społeczności Profilu.

Podstawą ich przetwarzania jest zgoda Użytkownika i prawnie uzasadniony interes administratora polegający na wchodzeniu w interakcje z Użytkownikami i Obserwującymi Profil. Użytkownik dobrowolnie decyduje się na polubienie/obserwowanie Profilu.

Zasady panujące na Profilu są ustalane przez Administratora, jednakże zasady przebywania w portalu społecznościowym LinkedIn wynikają z regulaminów LinkedIn.

W każdej chwili, Użytkownik może przestać obserwować Profil. Administrator nie będzie jednak wówczas wyświetlać Użytkownikowi żadnych treści pochodzących od Administratora a związanych z Profilem.

Administrator widzi dane osobowe Użytkownika, takie jak np. imię, nazwisko czy informacje ogólne, które Użytkownik umieszcza na swoich profilach jako publiczne. Przetwarzanie pozostałych danych osobowych dokonywane jest przez portal społecznościowy LinkedIn i na warunkach zawartych w jego regulaminach.

Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane przez okres prowadzenia/istnienia Profilu na podstawie zgody wyrażonej poprzez polubienie/kliknięcie „Obserwuj” Profil lub wejście w interakcje np. pozostawienie komentarza, wysłanie wiadomości oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. marketingu własnych produktów lub usług albo obrony przed roszczeniami.

Dane osobowe Użytkownika mogą być udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak portal LinkedIn współpracującym agencjom reklamowym lub innym podwykonawcom obsługującym Profil Administratora, serwisowi IT, wirtualnej asystentce, jeśli dojdzie do kontaktu poza portalem LinkedIn.

Pozostałe uprawnienia Użytkownika opisane są w niniejszej Polityce prywatności.

Dane Użytkownika mogą być przekazywane do państw trzecich zgodnie z regulaminem LinkedIn.

Dane te mogą być też profilowane, co pomaga w lepszym spersonalizowaniu oferty reklamowej kierowanej do Użytkownika. Nie będą jednak przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu RODO (mając negatywny wpływ na prawa i wolności Użytkownika).

Polityka prywatności portalu LinkedIn:

https://pl.linkedin.com/legal/privacy-policy.

DZIAŁALNOŚĆ W SOCIAL MEDIACH - YOU TUBE

Administratorem administruje danymi Użytkownika na stronie profilu pod nazwą SeoStation dostępnym pod adresem URL: https://www.youtube.com/user/seostation/feed w serwisie You Tube (dalej jako Profil).

Dane osobowe Użytkownika podawane na Profilu będą przetwarzane w celu administrowania i zarządzania Profilem, komunikowania się z Użytkownikiem, wchodzenia w interakcje, kierowania do Użytkownika treści marketingowych i tworzenia społeczności Profilu.

Podstawą ich przetwarzania jest zgoda Użytkownika i prawnie uzasadniony interes administratora polegający na wchodzeniu w interakcje z Użytkownikami i Obserwującymi Profil. Użytkownik dobrowolnie decyduje się na polubienie/obserwowanie Profilu.

Zasady panujące na Profilu są ustalane przez Administratora, jednakże zasady przebywania w portalu You Tube wynikają z regulaminów You Tube (Google).

W każdej chwili, Użytkownik może przestać obserwować Profil. Administrator nie będzie jednak wówczas wyświetlać Użytkownikowi żadnych treści pochodzących od Administratora a związanych z Profilem.

Administrator widzi dane osobowe Użytkownika, takie jak np. imię, nazwisko czy informacje ogólne, które Użytkownik umieszcza na swoich profilach jako publiczne. Przetwarzanie pozostałych danych osobowych dokonywane jest przez You Tube i na warunkach zawartych w jego regulaminach.

Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane przez okres prowadzenia/istnienia Profilu na podstawie zgody wyrażonej poprzez polubienie/kliknięcie „Subskrybuj” Profil lub wejście w interakcje np. pozostawienie komentarza, wysłanie wiadomości oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. marketingu własnych produktów lub usług albo obrony przed roszczeniami.

Dane osobowe Użytkownika mogą być udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak You Tube, współpracującym agencjom reklamowym lub innym podwykonawcom obsługującym Profil Administratora, serwisowi IT, wirtualnej asystentce, jeśli dojdzie do kontaktu poza You Tube.

Pozostałe uprawnienia Użytkownika opisane są w niniejszej Polityce prywatności.

Dane Użytkownika mogą być przekazywane do państw trzecich zgodnie z regulaminem You Tube (Google).

Dane te mogą być też profilowane, co pomaga w lepszym spersonalizowaniu oferty reklamowej kierowanej do Użytkownika. Nie będą jednak przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu RODO (mając negatywny wpływ na prawa i wolności Użytkownika).

Polityka prywatności portalu You Tube:

https://www.youtube.com/intl/ALL_pl/howyoutubeworks/user-settings/privacy/.

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Dane osobowe Użytkownika są przechowywane i chronione z należytą starannością, zgodnie z wdrożonymi procedurami wewnętrznymi Administratora. Administrator przetwarza informacje o Użytkowniku przy użyciu odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych spełniających wymagania przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności przepisów o ochronie danych osobowych. Środki te mają na celu przede wszystkim zabezpieczenie danych osobowych Użytkowników przed dostępem osób nieupoważnionych.

W szczególności, dostęp do danych osobowych Użytkowników mają jedynie osoby upoważnione, które są zobowiązane do zachowania tych danych w tajemnicy lub podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych na podstawie odrębnej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

Użytkownik powinien jednocześnie dochować staranności w zabezpieczeniu swoich danych osobowych przekazywanych w ramach sieci Internet, w szczególności nie ujawniać swoich danych logowania osobom trzecim, stosować zabezpieczenia antywirusowe oraz aktualizować oprogramowanie.

KIM MOGĄ BYĆ ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH?

Administrator informuje, że korzysta z usług podmiotów zewnętrznych. Podmioty, którym powierza przetwarzanie danych osobowych (takie jak np. firmy kurierskie, firmy pośredniczące w płatnościach elektronicznych, firmy oferujące usługi księgowe, firmy umożliwiające wysyłkę newsletterów) gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa, w szczególności przez RODO.

Administrator informuje Użytkownika, że powierza przetwarzanie danych osobowych m.in. następującym podmiotom:

  1. FreshMail spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, NIP: 6751496393 - w celu wysyłki newslettera i korzystania z systemu mailingowego,
  2. Sprint Spółka Akcyjna z siedzibą w Olsztynie, NIP 739-020-41-15- w celu utrzymania i korzystania z hostingu,
  3. Aneta Kisiel-Wichowska prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Biuro Usług Księgowych Aneta Kisiel-Wichowska w Olsztynie, NIP 1132456513 - w celu obsługi księgowej.
  4. Infakt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, NIP: 9452121681 w celu wystawienia dokumentów księgowych,
  5. Google Cloud Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, NIP: 5252822767 w celu korzystania z usług Google, w tym poczty e-mail,
  6. innym zleceniobiorcom lub podwykonawcom zaangażowanym do obsługi technicznej, administracyjnej, lub do świadczenia pomocy prawnej na rzecz Administratora i jego klientów, np. pomocy księgowej, informatycznej, graficznej, copywriterskiej, firmom windykacyjnym, prawnikom, itd.

Dane osobowe mogą być także udostępniane innym odbiorcom m.in. urzędom np. urzędowi skarbowemu - w celu realizacji obowiązków prawno-podatkowych związanych z rozliczeniami i księgowością.

System płatności i transakcji elektronicznych obsługuje spółka PayU Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, NIP: 779-23-08-495.

Podmioty, które przetwarzają dane osobowe, tak jak Administrator, zapewniają zachowanie standardów europejskich w zakresie ochrony danych osobowych, w tym standardy wyznaczane przez akty prawne i decyzje Komisji Europejskiej i stosują mechanizmy zgodności także przy przekazywanie danych poza EOG m.in. w postaci standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję Europejską decyzja 2021/915 z dnia 4 czerwca 2021 r. w sprawie standardowych klauzul umownych między administratorami, a podmiotami przetwarzającymi na podstawie art. 28 ust. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 oraz art. 29 ust. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1725 https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32021D0915&from=PL.

CZY POWOŁALIŚMY INSPEKTORA OCHRONY DANYCH?

Administrator Danych Osobowych niniejszym informuje, że powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), który wykonuje obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych. Inspektorem ochrony danych jest Grzegorz Figoń, adres e-mail: iod@wakeapp.pl, numer telefonu: 602 481 850.

Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż jego dane osobowe mogą być przekazywane uprawnionym organom państwowym w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami, na ich żądanie i po spełnieniu przesłanek potwierdzających niezbędność pozyskania od Administratora tych danych.

CZY PROFILUJEMY DANE UŻYTKOWNIKA?

Dane osobowe Użytkownika nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, mających wpływ na prawa i obowiązki czy wolności Użytkownika w rozumieniu RODO.

W ramach strony internetowej i technologii śledzących dane Użytkownika mogą być profilowane, co pomaga w lepszym spersonalizowaniu oferty firmy, którą Administrator kieruje do Użytkownika (głównie poprzez tzw. reklamę behawioralną). Nie powinno to mieć jednak żadnego wpływu na sytuację prawną Użytkownika, w szczególności na warunki zawartych przez niego umów czy umów, które zamierza zawrzeć. Może jedynie pomóc w lepszym dopasowaniu treści i kierowanych reklam do zainteresowań Użytkownika. Użyte informacje są anonimowe i nie są kojarzone z danymi osobowymi podanymi przez Użytkownika np. w procesie zakupu. Wynikają one z danych statystycznych np. płeć, wiek, zainteresowania, przybliżona lokalizacja, zachowania na Stronie.

Każdy Użytkownik ma prawo wyrażenia sprzeciwu wobec profilowania, jeśli miałoby ono negatywny wpływ na prawa i obowiązki Użytkownika.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o reklamie behawioralnej kliknij tutaj: https://www.youronlinechoices.com/pl/o-reklamie-behawioralnej.

§4 FORMULARZE

Administrator stosuje następujące rodzaje formularzy w ramach Strony:

  1. Zapis na newsletter - wymaga podania imienia, nazwiska numeru telefonu i adresu e-mail. Pola te są obowiązkowe. Następnie Użytkownik, w celu dodania jego adresu e-mail do bazy subskrybentów Administratora, musi potwierdzić chęć zapisu. Uzyskane w ten sposób dane są dodawane do listy mailingowej w celu wysyłania newslettera. W przypadku zapisu podczas tworzenia Konta w Serwisie dane Użytkownika pobierane są automatycznie z formularza rejestracyjnego w razie wyrażenia chęci zapisu na newsletter przez Użytkownika rejestrującego Konto.
    Subskrypcja/zapis oznacza, że Użytkownik zgadza się z niniejszą Polityką prywatności oraz wyraża zgodę na wysyłanie mu informacji marketingowych i handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej np. e-maila, wiadomości sms, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    Poprzez zapis na newsletter Użytkownik wyraża również zgodę na wykorzystywanie przez Administratora telekomunikacyjnych urządzeń końcowych Użytkownika (np. telefonu, tabletu, komputera) w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług Administratora oraz przedstawiania Użytkownikowi informacji handlowych zgodnie z art. 172 ust.1 ustawy Prawo Telekomunikacyjne.
    Powyższe zgody są dobrowolne, jednakże konieczne do wysyłki newslettera, w tym m.in. do informowania o usługach, nowych wpisach blogowych, produktach, promocjach i rabatach oferowanych przez Administratora lub produktach osób trzecich polecanych przez niego. Zgody mogą zostać w każdej chwili wycofane, co spowoduje zaprzestanie wysyłania newslettera zgodnie z zasadami zawartymi w niniejszej polityce prywatności.
    Newsletter jest wysyłany przez czas nieokreślony, od chwili aktywacji do czasu wycofania zgody. Po wycofaniu zgody, dane Użytkownika mogą być przechowywane w bazie newsletterowej jeszcze przez okres do 2 lat, w celu wykazania faktu udzielenia przez Użytkownika zgody na komunikację poprzez newsletter, działań Użytkownika (otwieralności e-maili) oraz chwili jej wycofania, a także ewentualnych związanych z tym roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    Wysyłka newslettera może zostać zaprzestana w przypadku niewykazania przez Użytkownika aktywności przez minimum 1 rok od rozpoczęcia świadczenia usługi newsletter lub odczytania ostatniej wiadomości e-mail (wysłanego newslettera). W takim przypadku, Administrator usunie dane Użytkownika z systemu do wysyłki newslettera (dostawcy). Użytkownik nie będzie uprawniony do otrzymania żadnej wiadomości od Administratora, chyba że zdecyduje się ponownie zapisać w formularzu zapisu na Newsletter lub skontaktuje się z Administratorem w inny, wybrany w tym celu sposób.
    System mailingowy wykorzystywany do wysyłki newslettera odnotowuje wszelką aktywność i podejmowane działania Użytkownika związane z przesyłanymi do niego e-mailami (data i godzina otwarcia wiadomości, kliknięcia w linki, moment wypisania się, itp.).
    Administrator może także prowadzić remarketing na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora, polegający na promocji i reklamie usług kierowany do osób zapisanych na newsletter, w ten sposób, że podane adresy e-mail subskrybentów zostają wgrane do narzędzia marketingowego oferowanego przez Facebook Inc. tzw. menadżera reklam, a następnie kierowana jest do nich reklama utworzona przez Administratora lub osoby upoważnione, poprzez konto reklamowe Administratora, pod warunkiem, że subskrybenci newslettera są jednocześnie użytkownikami platformy Facebook (posiadają tam założone konto). Każdorazowo dane te są kasowane po zakończeniu kampanii reklamowej. W przypadku realizacji kolejnej kampanii reklamowej wgrywana jest do narzędzia zaktualizowana baza subskrybentów). Dokładna informacja o tzw. grupach niestandardowych odbiorców, zasady hashowania danych oraz przetwarzania tymi danymi znajdują się w polityce prywatności portalu Facebook pod tym linkiem https://www.facebook.com/legal/terms/customaudience# oraz https://www.facebook.com/legal/terms/dataprocessing, a Administrator zaleca zapoznanie się z tymi zasadami przez każdego Użytkownika i subskrybenta.
  2. Formularz kontaktowy - umożliwia wysłanie wiadomości do Administratora i kontakt z nim drogą elektroniczną. Dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, adres e-mail, numer telefonu oraz dane podane w treści wiadomości, przetwarzane są przez Administratora zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności w celu kontaktu z Użytkownikiem.
    Po zakończeniu kontaktu, dane mogą być archiwizowane, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Administrator nie jest w stanie określić dokładnego okresu archiwizacji, a tym samym usunięcia wiadomości. Jednakże, maksymalny okres nie będzie wynosić dłużej niż terminy przedawnienia roszczeń wynikające z przepisów prawa.
  3. Formularz systemu umożliwiający pozostawienie komentarzy - Wszelkie dane w formularzu komentarzy Użytkownik podaje dobrowolnie, jeżeli chce taki komentarz pozostawić. Umieszczając komentarz wyraża zgodę na przetwarzanie tych danych. Serwis umożliwia pozostawienie komentarza zalogowanym użytkownikom serwisu Facebook (poprzez wtyczkę komentarzy Facebook).
    Administrator posiada możliwość moderowania komentarzy dodawanych przez Użytkowników i zastrzega sobie prawo do ukrywania/usuwania komentarzy, które nie wnoszą żadnej wartości merytorycznej, przeszkadzają w dyskusji, mają charakter reklamowy, są obraźliwe dla innych użytkowników lub Administratora, zawierają wulgaryzmy, naruszają dobro marki SeoStation lub innych marek Administratora. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez czytelników Strony.
  4. Formularz zamówienia - Składając zamówienie w Serwisie Administratora musisz podać określone dane zgodnie z zasadami zawartymi w Regulaminie w celu realizacji zamówienia, realizacji obowiązków prawnych nałożonych na Administratora, rozliczeń, rozpatrywania roszczeń, w celach statystycznych i archiwalnych, a także w celu marketingu bezpośredniego w stosunku do klientów, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora.
    Są to głównie: imię, nazwisko, nazwa firmy, NIP, adres zamieszkania lub siedziba firmy, ewentualnie adres do doręczeń, adres e-mail. Jeżeli posiadasz już konto użytkownika w Serwisie to wówczas wystarczy podanie loginu (adresu e-mail) oraz hasła i zalogowanie się na swoje konto, a następnie dokonanie dalszych kroków związanych z zamówieniem.
    Administrator przechowuje dane przez czas realizacji zamówienia czy usługi, a po jej wykonaniu przez okres niezbędny do ochrony przed roszczeniami. Ponadto, przez czas wskazany przepisami prawa np. podatkowego (m.in. okres przechowywania faktur).
  5. Formularz rejestracyjny założenia konta Użytkownika w Serwisie - Użytkownik ma możliwość założenia konta w Serwisie (konto jest niezbędne do złożenia zamówienia i korzystania z usług Administratora) i w tym celu powinien dokonać odpowiedniej rejestracji i podania danych: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, , a następnie hasła.
    Założenie konta odbywa się na zasadach podanych w regulaminie i jest usługą świadczoną drogą elektroniczną. Zasady utrzymywania konta oraz jego ewentualnego usunięcia zawarte są w Regulaminie.
    Obowiązkowe są dane oznaczone jako takie i bez ich podania nie będzie możliwe założenie konta użytkownika. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.

Administrator może powierzać przetwarzanie danych osobowych podmiotom trzecim bez odrębnej zgody Użytkownika (na podstawie umowy powierzenia). Dane pozyskane z formularzy nie mogą być przekazywane podmiotom trzecim.

Jeżeli Użytkownik korzysta z usług dostawców zewnętrznych jak np. Google powinien zapoznać się z ich polityką prywatności, dostępną u dostawców tych usług, na ich stronach internetowych.

§5 WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI I PRAWA AUTORSKIE

  1. Treści przedstawione na Stronie nie stanowią porad czy wskazówek specjalistycznych (np. edukacyjnych) i nie odnoszą się do konkretnego stanu faktycznego. W szczególności informacje prezentowane w zakładce Baza wiedzy dotyczą kwestii i stanów faktycznych wskazanych w treści i nie należy traktować ich w kategorii porady indywidualnej. Baza wiedzy ma charakter informacyjny. Jeśli Użytkownik chce uzyskać pomoc w konkretnej sprawie, powinien skontaktować się z osobą uprawnioną do udzielania takich porad lub z Administratorem na podane dane kontaktowe. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie treści zawartych na Stronie lub działań czy zaniechań podejmowanych na ich podstawie.
  2. Wszystkie treści umieszczone na Stronie stanowią przedmiot praw autorskich określonych osób i/lub Administratora (np. zdjęcia, teksty, inne materiały, itp.). Administrator nie wyraża zgody na kopiowanie tychże treści w całości lub w części bez jego wyraźnej, uprzedniej zgody.
  3. Administrator informuje niniejszym Użytkownika, że jakiekolwiek rozpowszechnianie treści udostępnionych przez Administratora stanowi naruszenie przepisów prawa i może rodzić odpowiedzialność cywilną lub karną. Administrator może także domagać się stosownego odszkodowania zadośćuczynienia z tytułu poniesienia strat materialnych lub niematerialnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  4. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie materiałów dostępnych na stronie w sposób niezgodny z prawem.
  5. Treści umieszczone na Stronie są aktualne na dzień ich zamieszczenia, chyba że wskazano inaczej.

§6 TECHNOLOGIE

W celu korzystania ze strony internetowej Administratora niezbędne jest posiadanie:

  • Urządzenia z dostępem do sieci Internet
  • Aktywnej skrzynki elektronicznej odbierającej wiadomości e-mail
  • Przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie stron www
  • Oprogramowanie umożliwiające odczyt treści w przedstawionych formatach np. pdf., video, mp3, mp4.

§7 POLITYKA PLIKÓW COOKIES

  1. Podobnie jak większość stron internetowych, Serwis Administratora korzysta z tzw. technologii śledzących, czyli plików cookies (“ciasteczek”) co umożliwia ulepszanie strony pod kątem potrzeb użytkowników ją odwiedzających.
  2. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  3. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) to dane informatyczne, niewielkie pliki tekstowe, które przechowywane są na urządzeniu końcowym, np. komputerze, tablecie, smartfonie, wtedy, gdy korzystasz z Serwisu.
  4. Mogą to być cookies własne (pochodzące bezpośrednio z Serwisu) oraz cookies podmiotów trzecich (pochodzące z innych stron internetowych niż Serwis).
  5. Pliki cookies pozwalają na dostosowanie zawartości Serwisu do indywidualnych potrzeb Użytkownika oraz potrzeb innych odwiedzających ją użytkowników. Umożliwiają również tworzenie statystyk, które pokazują w jaki sposób użytkownicy strony korzystają z niej oraz jak się po niej poruszają. Dzięki temu możemy ulepszać Serwis, jego zawartość, strukturę i wygląd.
  6. Administrator stosuje następujące pliki cookies podmiotów trzecich w ramach Strony:
    1. Piksel konwersji Facebooka oraz reklamy tworzone poprzez portal Facebook w ramach Menedżera Reklam i Meta Business Suite - w celu zarządzania reklamami na Facebooku i prowadzenia działań remarketingowych, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Administrator może również kierować treści reklamowe do Użytkownika poprzez portal Facebook w ramach reklam kontaktowych.
      Narzędzie Piksel Facebooka dostarczane jest przez Meta Platforms Ireland Limited oraz jej spółki powiązane. To narzędzie analityczne, które pomaga mierzyć skuteczność reklam, pokazuje jakie działania podejmują Użytkownicy Strony oraz pomaga dotrzeć do określonej grupy osób (Menedżer Reklam). Administrator może również kierować treści reklamowe do Użytkownika poprzez portal Facebooka w ramach reklam kontaktowych.
      Administrator może także prowadzić remarketing na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora, polegający na promocji i reklamie usług kierowany do osób, które wyraziły zgodę na wysyłkę ofert (lub osób do nich podobnych lub do użytkowników, którzy polubili Fanpage) w ten sposób, że podane adresy e-mail zostają wgrane do narzędzia marketingowego oferowanego przez Meta Platforms Ireland Limited tzw. menadżera reklam, a następnie kierowana jest do nich reklama utworzona przez Administratora lub osoby upoważnione, poprzez konto reklamowe Administratora, pod warunkiem, że osoby te są jednocześnie użytkownikami platformy Facebook (posiadają tam założone konto). Każdorazowo dane te są kasowane po zakończeniu kampanii reklamowej. W przypadku realizacji kolejnej kampanii reklamowej wgrywana jest do narzędzia zaktualizowana baza kontaktów). Dokładna informacja o tzw. grupach niestandardowych odbiorców, zasady hashowania danych oraz przetwarzania tymi danymi znajdują się w polityce prywatności portalu Facebook pod tym linkiem https://www.facebook.com/legal/terms/customaudience# oraz https://www.facebook.com/legal/terms/dataprocessing, a Administrator zaleca zapoznanie się z tymi zasadami przez każdego Użytkownika.
      Informacje zbierane w ramach używania Piksela Facebooka są anonimowe i nie pozwalają na identyfikację Użytkownika. Pokazują ogólne dane na temat użytkowników: lokalizację, wiek, płeć, zainteresowania. Dostawca portalu Facebook może łączyć te informacje z informacjami jakie Użytkownik przekazuje mu w ramach posiadanego konta w portalu Facebook, a następnie wykorzystywać je zgodnie z własnymi założeniami i celami.
      Administrator zaleca zapoznanie się ze szczegółami związanymi z użyciem narzędzia Piksel Facebooka i ewentualnie zadanie pytań dostawcy tego narzędzia, jak również zarządzanie swoimi ustawieniami prywatności w portalu Facebook. Więcej informacji znajduje się pod linkiem: https://www.facebook.com/privacy/explanation. W każdej chwili można zrezygnować z plików cookies odpowiedzialnych za wyświetlanie reklam remarketingowych zgodnie z instrukcją na https://www.facebook.com/help/1075880512458213/.
      Użytkownik korzystając ze strony wyraża zgodę na instalację wskazanego cookie (ciasteczka - piksela Facebooka) na swoim urządzeniu końcowym.
    2. Wbudowany kod Google Analytics, Google Optimize, Google Tag Manager - w celu analizy statystyk Strony. Google Analytics korzysta z własnych plików cookies do analizowania działań i zachowań Użytkowników Strony. Pliki te służą do przechowywania informacji, np. z jakiej strony Użytkownik trafił na bieżącą stronę internetową. Pomagają udoskonalić Stronę,
      Narzędzie to stosowane jest na mocy umowy zawartej z Google Ireland Limited przy czym dostarczane jest przez firmę Google LLC. Działania podejmowane w ramach korzystania z kodu Google Analytics opierają się na prawnie uzasadnionym interesie Administratora polegającym na tworzeniu i korzystaniu ze statystyk, co następnie umożliwia ulepszanie usług Administratora i optymalizację Strony.
      W ramach korzystania z narzędzia Google Analytics Administrator nie przetwarza jakichkolwiek danych Użytkownika, umożliwiających jego identyfikację.
      Administrator zaleca zapoznanie się ze szczegółami związanymi z użyciem narzędzia Google Analytics, możliwością wyłączenia kodu śledzącego i ewentualnie zadanie pytań dostawcy tego narzędzia pod linkami: https://support.google.com/analytics#topic=3544906, https://support.google.com/tagmanager/answer/6102821?hl=pl
      https://support.google.com/tagmanager/answer/7164339?hl=pl.
    3. Google Ads - w celu zarządzania reklamami, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Narzędzie dostarczane jest przez Google Ireland Limited. To narzędzie analityczne, które pomaga mierzyć skuteczność reklam, pokazuje jakie działania podejmują Użytkownicy Strony oraz pomaga dotrzeć do określonej grupy osób.
      Administrator nie gromadzi żadnych danych, które pozwalałyby na identyfikację danych osobowych Użytkownika.
      Administrator zaleca zapoznanie się ze szczegółami związanymi z użyciem narzędzia i ewentualnie zadanie pytań dostawcy tego narzędzia, jak również zarządzanie swoimi ustawieniami prywatności Google. Więcej informacji znajduje się pod linkiem: https://policies.google.com/technologies/ads?hl=pl.
      Użytkownik korzystając ze Strony wyraża zgodę na instalację wskazanego cookie na swoim urządzeniu końcowym.
    4. LinkedIn Insight Tag - celu zarządzania reklamami, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Narzędzie dostarczane jest przez LinkedIn Ireland Unlimited Company. To narzędzie analityczne, które pozwala na gromadzenie danych dotyczących odwiedzin na Stronie oraz dotyczące kampanii reklamowych.
      Administrator zaleca zapoznanie się ze szczegółami związanymi z użyciem narzędzia i ewentualnie zadanie pytań dostawcy tego narzędzia, jak również zarządzanie swoimi ustawieniami prywatności LinkedIn. Więcej informacji znajduje się pod linkiem: https://www.linkedin.com/help/lms/answer/a425677/linkedin-insight-tag-najczesciej-zadawane-pytania?lang=pl.
      Użytkownik korzystając ze Strony wyraża zgodę na instalację wskazanego cookie na swoim urządzeniu końcowym.
    5. Wtyczki kierujące do social mediów np. Facebook, Twitter.
      Użytkownik po kliknięciu w ikonę danej wtyczki odsyłany jest do strony zewnętrznego dostawcy, w tym wypadku właściciela danego serwisu społecznościowego np. Facebooka. Następnie posiada możliwość kliknięcia “Lubię to” lub „Udostępnij” i polubienia fanpage Administratora, znajdujący się w portalu Facebook lub też bezpośredniego udostępnienia jego treści (postu, artykułu, video, itd.) albo wykonania innej tożsamej akcji właściwej dla danego portalu.
      Administrator zaleca zapoznanie się z polityką prywatności Facebooka i/lub pozostałych portali przed założeniem konta w tym portalu. Administrator nie ma wpływu na dane przetwarzane przez wskazane portale. Od momentu kliknięcia przez Użytkownika w przycisk wtyczki odsyłającej do mediów społecznościowych, dane osobowe są przetwarzane przez dany portal społecznościowy np. Facebook, który staje się ich administratorem i decyduje o celach i zakresie ich przetwarzania. Cookies pozostawiane przez wtyczkę Facebooka (lub inne podmioty trzecie) mogą też być aplikowane w urządzeniu Użytkownika po wejściu na Stronę a następnie kojarzone z danymi gromadzonymi w portalu Facebooka (lub inny właściwy portal). Użytkownik korzystając ze Strony akceptuje ten fakt. Administrator nie ma wpływu na przetwarzanie danych przez podmioty trzecie w ten sposób.
      Powyższe wskazówki należy odnieść do obsługi:
      Facebook - fanpage znajdujący się pod adresem URL: https://www.facebook.com/seostationpl ,
      Profilu na portalu społecznościowym Twitter, znajdującego się pod adresem URL: https://twitter.com/seostation_pl ,
      Profilu na portalu społecznościowym LinkedIn, znajdującego się pod adresem URL:
      https://pl.linkedin.com/showcase/seostation .
      Kanału w serwisie You Tube znajdujący się pod adresem URL: https://www.youtube.com/user/seostation/feed .
    6. Treści z portali i stron internetowych zewnętrznych dostawców,
      Administrator może osadzać na Stronie treści z portali, serwisów, blogów i innych stron internetowych zewnętrznych podmiotów. W szczególności mogą to być filmy z serwisu You Tube czy prezentacje z portalu SlideShare.
      Wspomniane podmioty trzecie mogą zapisywać pewne dane o odtworzeniach treści jakich dokonał Użytkownik.
      Jeśli nie chcesz, żeby miało to miejsce, wyloguj się z danego portalu (jeśli posiadasz tam konto i jesteś zalogowany) zanim odwiedzisz Stronę lub nie odtwarzaj danych treści na Stronie. Możesz też zmienić ustawienia swojej przeglądarki i zablokować wyświetlanie Ci określonych treści z określonych portali.
      You Tube
      Serwis YouTube obsługiwany jest przez Google Ireland Limited i pozwala na odtworzenie nagrań znajdujących się na stronach Administratora. You Tube może zapisywać na urządzeniu Użytkownika pliki cookies o odtworzeniach nagrań i przypisuje je do konta Użytkownika na You Tube, jeśli jest zalogowany.
      Korzystając z nagrań umieszczonych w portalu YouTube, Użytkownik korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Google Ireland Limited. Szczegóły w zakresie przetwarzania danych osobowych przez You Tube zawiera Polityka prywatności i regulamin tego portalu: https://policies.google.com/privacy i https://www.youtube.com/t/terms.
      SlideShare
      Platforma SlideShare obsługiwana jest przez Scribd Netherlands BV i pozwala na odtworzenie prezentacji multimedialnych, dokumentów, grafik i plików video.
      SlideShare może zapisywać na urządzeniu Użytkownika pliki cookies o korzystaniu z platformy i może je przypisać do konta Użytkownika na SlideShare, jeśli Użytkownik jest zalogowany na platformie.
      Korzystając z treści zamieszczonych na SlideShare, Użytkownik korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Scribd Netherlands BV. Szczegóły w zakresie przetwarzania danych osobowych przez SlideShare zawiera Polityka prywatności i regulamin tego portalu: https://support.scribd.com/hc/pl/articles/210129366 i https://support.scribd.com/hc/pl/articles/210129486.
    7. System do pozostawiania komentarzy Facebook
      Administrator korzysta z systemu do komentarzy Facebook dostarczanego przez Meta Platforms Ireland Limited.
      Facebook pozostawia cookies na stronie Administratora i może je później również wykorzystywać do własnych celów marketingowych.
      Administrator zaleca zapoznanie się z polityką prywatności świadczenia usług przez dostawcę Meta Platforms Ireland Limited dostępną pod linkiem: https://www.facebook.com/privacy/explanation.
  7. Administrator ponownie zaleca zapoznanie się z polityką prywatności każdego z dostawców powyższych usług w celu poznania możliwości dokonywania zmian i ustawień, zapewniających ochronę praw Użytkownika.
  8. W ramach strony stosowane są dwa rodzaje plików cookies: sesyjne, które usuwane są po zamknięciu przeglądarki, wylogowaniu lub opuszczeniu strony internetowej, oraz stałe, które są przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika, co umożliwia rozpoznanie przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę, przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  9. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Strony. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  10. Administrator informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies (wyłączenie ich, ograniczenie) mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Strony i utrudnić jej funkcjonowanie.
  11. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

§8 ZGODA NA COOKIES

Podczas pierwszego wejścia na Stronę musisz wyrazić zgodę na cookies lub podjąć inne, możliwe działania wskazane w komunikacie, żeby móc dalej korzystać z zawartości Strony. Korzystanie ze Strony oznacza wyrażenie zgody. Jeżeli nie chcesz takiej zgody wyrazić - opuść Stronę. Zawsze też, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki, wyłączyć lub usunąć pliki cookies. W zakładce „pomoc” w przeglądarce Użytkownika znajdują się niezbędne informacje.

§9 LOGI SERWERA

  1. Korzystanie ze Strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest Strona.
  2. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. adres IP Użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzysta Użytkownik.
  3. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.
  4. Logi serwera służą do administrowania Stroną, a ich treść nie jest ujawniana nikomu poza osobami i podmiotami upoważnionymi do administrowania serwerem.
  5. Administrator nie wykorzystuje w żaden sposób logów serwera do identyfikacji Użytkownika.


Link do regulaminu: https://www.seostation.pl/regulamin.html

Link do niniejszej Polityki Prywatności: https://www.seostation.pl/polityka-prywatnosci.html

Data publikacji Polityki Prywatności: 27.01.2023

Data ostatniej aktualizacji: 27.01.2023