Wyniki wyszukiwania oparte o lokalizację telefonu?
Kolejny krok w personalizowaniu wyników przez Google. Wiele wskazuje na to, że wyszukiwarka zaczęła zwracać odpowiedzi na zapytania użytkowników, opierając się na danych z ich telefonów komórkowych. Bazuje zatem nie tylko na lokalizacji, z której zostaje wysłane zapytanie, ale też na miejscach odwiedzanych w ostatnim czasie przez pytającego.
AktualnościDodano: 30.12.2015
Zmiany w Google Snippets
W SERP coraz szybciej i częściej wyświetlają się tzw. Google Snippets.
AktualnościDodano: 23.12.2015
Panda wciąż przechodzi przez sieć
Najnowsza wersja algorytmu Panda, którą Google "wypuściło" w połowie lipca bieżącego roku, to bezwzględnie najwolniej działający jak dotąd googlowski "zwierzak". Zgodnie z zapowiedziami, analizowanie przez ten algorytm treści znajdujących się na stronach może zająć kilka miesięcy.
AktualnościDodano: 24.10.2015