Filtry i bany - SeoStation

Blog SEO > Filtry i bany

Filtry:

Kategoria: Filtry i bany
Informacje o tym, w jaki sposób rozpoznać kary nakładane przez wyszukiwarki (filtry, bany) i jak sobie z nimi poradzić wykorzystując narzędzia wspomagające proces analizy i oceny linków. Opisy diagnostyki problemu i wychodzenia z filtrów znajdziesz w archiwalnym e-booku: Filtry Google od A do Z.
Kara ręczna od Google - skrót informacji od Johna MuelleraNieprzeczytany

Kara ręczna od Google - skrót informacji od Johna Muellera

Paweł BiałasAutor: Paweł Białas

Kara ręczna nie oznacza końca istnienia strony. Po usunięciu nieprawidłowości, niezależnie od powodu kary bądź jej konsekwencji należy przesłać prośbę o ponowne rozpatrzenie witryny.

AktualnościDodano: 03.08.2018

Filtry Google – wszystko, co musisz o nich wiedzieć w 2018 rokuNieprzeczytany

Filtry Google – wszystko, co musisz o nich wiedzieć w 2018 roku

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Nadejście nowego roku niestety nie spowodowało złagodzenia algorytmów Google, a wręcz przeciwnie. Kary wciąż są nakładane, dlatego warto wiedzieć, jakie mogą być powody takiego działania korporacji, a także jak wyjść z takiego filtra, aby pozycjonowanie nadal przynosiło efekty.

ArtykułyDodano: 20.02.2018

Co w serpach piszczy #6Nieprzeczytany

Co w serpach piszczy #6

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Zestawienie nowości w wyszukiwarce Google. Sprawdź co nowego "piszczy" w SERP-ach.

AktualnościDodano: 04.12.2017

Relacja z semKRK #5Nieprzeczytany

Relacja z semKRK #5

Marta Dąbkowska-WilczekAutor: Marta Dąbkowska-Wilczek

Ponad 100 pasjonatów SEO i SEM, 6 wspaniałych prelegentów, 6 nasyconych wiedzą prezentacji, mnóstwo case’ów i praktycznych tipów zebrało się w Krakowie. Piąta edycja SemKRK, którego SeoStation była Partnerem, przeszła już do historii. Zobacz, co działo się na semKRK #5.

RelacjeDodano: 29.03.2017

Analiza wpływu update'ów Google na pozycjeNieprzeczytany

Analiza wpływu update'ów Google na pozycje

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Kiedy tylko pojawia się informacja o wprowadzeniu aktualizacji w Google, zerkamy z niepokojem na pozycje naszych stron. Czy i jak mocno ucierpiały one w wyniku zmian? Opisujemy, jak to sprawdzić w SeoStation.

ArtykułyDodano: 27.01.2017

[case study] DC powodem a'la filtraNieprzeczytany

[case study] DC powodem a'la filtra

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Mogłoby się wydawać, że Google powinno sobie radzić z rozpoznaniem DC wynikającego z indeksacji strony głównej pod kilkoma adresami. Jednak życie pokazuje, że cały czas musimy trzymać rękę na pulsie i pilnować stanu indeksacji naszych stron.

ArtykułyDodano: 21.12.2016