Jakub Kuszyński - SeoStation

Blog SEO > Jakub Kuszyński

Filtry:

Autor: Jakub Kuszyński
Zawodowo aktywny w branży SEO od 2008 roku. Właściciel NetworkLab.pl oraz Manager SEO w SeoFly.pl. Szczególnie lubiący wyzwania w wymagających i konkurencyjnych sektorach. Praktyk e-commerce, właściciel sklepów internetowych (Monsteriada.pl oraz IdealneUpominki.pl), dzięki czemu potrafi w pełni zrozumieć cele Klientów zestawiając je z realnymi możliwościami. Autor bloga sprzedajewnecie.pl. Prywatnie pasjonat strzelectwa sportowego, łucznictwa, pływania i nurkowania.
Kilka nowych zmian w Google i nie tylko (czerwiec 2016)Nieprzeczytany

Kilka nowych zmian w Google i nie tylko (czerwiec 2016)

Jakub KuszyńskiAutor: Jakub Kuszyński

W ostatnich miesiącach obserwujemy szereg zmian i testów wyglądu różnych funkcjonalności Google. Poniżej chciałbym zwrócić uwagę na co ciekawsze, czerwcowe testowanie.

AktualnościDodano: 10.06.2016

Znaczne wahania wyników ruchu na stronach AMPNieprzeczytany

Znaczne wahania wyników ruchu na stronach AMP

Jakub KuszyńskiAutor: Jakub Kuszyński

Strony AMP będą coraz bardziej premiowane w wynikach wyszukiwarki, już nie tylko w standardowych wynikach.

AktualnościDodano: 18.05.2016

Test Google - różne kolory linków w wyszukiwarceNieprzeczytany

Test Google - różne kolory linków w wyszukiwarce

Jakub KuszyńskiAutor: Jakub Kuszyński

W wyszukiwarce Google linki wyświetlają się w kolorze niebieskim. Jest to standardowy kolor wykorzystywany przez Google dla tego rodzaju linków, w większości państw.

AktualnościDodano: 11.05.2016

Druga odsłona MobilegeddonuNieprzeczytany

Druga odsłona Mobilegeddonu

Jakub KuszyńskiAutor: Jakub Kuszyński

Niemalże rok temu, 21 kwietnia 2015 roku, Google wprowadziło aktualizację algorytmu, dotyczącą widoczności stron internetowych i ich mobilnych wersji w wyszukiwarce, czyli tak zwany Mobilegeddon.

ArtykułyDodano: 17.03.2016

Czy to koniec PageRank?Nieprzeczytany

Czy to koniec PageRank?

Jakub KuszyńskiAutor: Jakub Kuszyński

Czy to już koniec wskaźnika PageRank? Niekoniecznie, ale na pewno kolejny gwóźdź do trumny …

AktualnościDodano: 10.03.2016

Test klikalnych numerów telefonów w organicznych wynikachNieprzeczytany

Test klikalnych numerów telefonów w organicznych wynikach

Jakub KuszyńskiAutor: Jakub Kuszyński

Od dłuższego czasu obserwowaliśmy klikalne numery telefonów w wynikach sponsorowanych (Adwords) na urządzeniach mobilnych w wyszukiwarce Google. Natomiast od kilku dni to samo rozwiązanie testowane jest w organicznych wynikach wyszukiwania.

AktualnościDodano: 09.03.2016