Łukasz Suchy - SeoStation

Blog SEO > Łukasz Suchy

Filtry:

Autor: Łukasz Suchy
Business Owner w Suprime.pl, ekspert SEO. Magister inżynier informatyki ze specjalizacją inżynieria produkcji oprogramowania. Pasjonat SEO i SEM. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuje również strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności.
Google informuje właścicieli stron o błędach AMP bezpośrednio w wynikach wyszukiwaniaNieprzeczytany

Google informuje właścicieli stron o błędach AMP bezpośrednio w wynikach wyszukiwania

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Informacje o błędach AMP bezpośrednio w wynikach wyszukiwania.

AktualnościDodano: 17.08.2016

SEO social mix [lipiec 2016]Nieprzeczytany

SEO social mix [lipiec 2016]

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Seostation rozpoczyna nowy cykl artykułów pt.: „SEO social mix”. Na początku każdego miesiąca będziemy wybierać dla Was i komentować 3 najciekawsze pytania i dyskusje związane z pozycjonowaniem, które zostały poruszone w sieci. Zaczynamy od lipca.

AktualnościDodano: 05.08.2016

Jeszcze więcej AMP w wynikach wyszukiwania i to bez danych strukturalnych!Nieprzeczytany

Jeszcze więcej AMP w wynikach wyszukiwania i to bez danych strukturalnych!

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Jeszcze więcej AMP w mobilnych wynikach wyszukiwania. Google wychodzi z AMP poza karuzele newsów!

AktualnościDodano: 03.08.2016

Google: Page Rank nadal ważny, a przekierowania 30x nie gubią jego mocyNieprzeczytany

Google: Page Rank nadal ważny, a przekierowania 30x nie gubią jego mocy

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Informacje o przekierowaniach 30x i ich wpływie na utratę Page Rank. Mamy nowe informacje na temat wskaźnika Page Rank.

AktualnościDodano: 03.08.2016

Google powiększa nagłówki reklam na urządzeniach mobilnychNieprzeczytany

Google powiększa nagłówki reklam na urządzeniach mobilnych

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Kolejne zmiany w mobilnych wynikach wyszukiwania. Sprawdź jak Google powiększa powierzchnię reklam.

AktualnościDodano: 28.07.2016

KeyWord Planner tylko dla użytkowników z kampaniami w AdWords?Nieprzeczytany

KeyWord Planner tylko dla użytkowników z kampaniami w AdWords?

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

KeyWord Planner to popularne narzędzie wykorzystywane przez wielu użytkowników do wyszukiwania oraz wstępnej analizy słów kluczowych. Pomimo, że narzędzie stworzone zostało z myślą o płatnych kampaniach AdWords, skutecznie wykorzystywane jest również podczas pozycjonowania.

AktualnościDodano: 29.06.2016