Google powiększa nagłówki reklam na urządzeniach mobilnych
Aktualności28 lipca 2016
Google poinformowało, że zmieniło format reklam na urządzeniach mobilnych, tak aby bardziej przystosować je do potrzeb użytkowników.
Nowy format reklam na smartfonach będzie składał się z 2 nagłówków o długości po 30 znaków każdy (wcześniej występował tylko 1 nagłówek) oraz tekstu o łącznej długości 80 znaków.
źródło: seroundtable.com
Pojawiły się również 2 nowe narzędzia/funkcje w Google AdWords.
Pierwsze z nich pozwala na tworzenie reklam przystosowanych do urządzeń mobilnych z 2 linijkami w tytule oraz desktopów z 1 linijką w tytule.
Drugie służące do dostosowania stawek w zależności od urządzenia na jakim wyświetlają się reklamy – dzięki czemu możemy ustalić inne stawki dla desktopów, smartfonów i tabletów.
Źródło: https://www.seroundtable.com/google-adwords-expanded-text-ads-device-bid-adjustments-22442.html