Google powiększa nagłówki reklam na urządzeniach mobilnych
Aktualności28 lipca 2016
Google poinformowało, że zmieniło format reklam na urządzeniach mobilnych, tak aby bardziej przystosować je do potrzeb użytkowników.
Nowy format reklam na smartfonach będzie składał się z 2 nagłówków o długości po 30 znaków każdy (wcześniej występował tylko 1 nagłówek) oraz tekstu o łącznej długości 80 znaków.
źródło: seroundtable.com
Pojawiły się również 2 nowe narzędzia/funkcje w Google AdWords.
Pierwsze z nich pozwala na tworzenie reklam przystosowanych do urządzeń mobilnych z 2 linijkami w tytule oraz desktopów z 1 linijką w tytule.
Drugie służące do dostosowania stawek w zależności od urządzenia na jakim wyświetlają się reklamy – dzięki czemu możemy ustalić inne stawki dla desktopów, smartfonów i tabletów.
Źródło: https://www.seroundtable.com/google-adwords-expanded-text-ads-device-bid-adjustments-22442.html
Stare komentarze: 3
Nie tylko na urządzeniach mobinych - reklamy rozszerzone są w pełni obsługiwane także na desktopy
Zmiana dotyczy nie tylko reklam na urządzeniach mobilnych. Format rozszerzonych reklam tekstowych z powodzeniem wyświetla się również na komputerach stacjonarnych i laptopach. Google informuje tylko, że nowy format powstał z myślą o urządzeniach mobilnych, ale nie że dla urządzeń mobilnych.
Dzięki za czujność! :)
>Na dekstopach czasami może dość do sytuacji kiedy druga część zostanie obcięta :).