Aktualizacje algorytmów - SeoStation

Blog SEO > Aktualizacje algorytmów

Filtry:

Kategoria: Aktualizacje algorytmów
Wpisy na temat aktualizacji algorytmów wyszukiwarek ze szczególnym naciskiem na Google. Sprawdź opisy wybranych update-ów i bądź na bieżąco z ogłaszanymi aktualizacjami. Może Cię także zainteresować archiwalny e-book o filtrach w Google.
Zmiana w aktualizacji mobile-friendlyNieprzeczytany

Zmiana w aktualizacji mobile-friendly

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

Stosowanie zakrywających całą stronę komunikatów zachęcających do zainstalowania aplikacji mobilnej może sprawić, że Google przestanie uznawać stronę za mobile-friendly.

AktualnościDodano: 02.11.2015

Kary ręczne dla stron mobilnychNieprzeczytany

Kary ręczne dla stron mobilnych

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

Google zapowiedziało wprowadzenie kar ręcznych dla stron mobilnych nadużywających niewłaściwych przekierowań. Chodzi o podstępne przekierowania na inne witryny.

AktualnościDodano: 30.10.2015

RankBrain w GoogleNieprzeczytany

RankBrain w Google

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

W ostatnich dniach świat obiegła informacja o wykorzystaniu Sztucznej Inteligencji w algorytmie Google. Chodzi o RankBrain, który służy do interpretowania pewnej części wyników zwracanych po wysłaniu zapytania do wyszukiwarki.

AktualnościDodano: 27.10.2015

Panda wciąż przechodzi przez siećNieprzeczytany

Panda wciąż przechodzi przez sieć

Ewelina SzczecińskaAutor: Ewelina Szczecińska

Najnowsza wersja algorytmu Panda, którą Google "wypuściło" w połowie lipca bieżącego roku, to bezwzględnie najwolniej działający jak dotąd googlowski "zwierzak". Zgodnie z zapowiedziami, analizowanie przez ten algorytm treści znajdujących się na stronach może zająć kilka miesięcy.

AktualnościDodano: 24.10.2015

Yahoo podpisało umowę z GoogleNieprzeczytany

Yahoo podpisało umowę z Google

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

W ramach renegocjacji dawnej umowy w marcu br., Yahoo uwolniło się od zapisu na wyłączność i mogło samo decydować o 49% powierzchni reklamowej. Mogło ją przeznaczyć zarówno na reklamy od firm konkurencyjnych względem Bing (np. Google), na co zdecydowało się w tym miesiącu.

AktualnościDodano: 21.10.2015

Wytyczne indeksowania technologii AJAX oznaczone jako przestarzałeNieprzeczytany

Wytyczne indeksowania technologii AJAX oznaczone jako przestarzałe

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

AJAX popularnie wykorzystywany jest przy budowie stron internetowych i wzbogacania ich funkcjonalności. Technologia ta z pewnością jest efektowna, pozwala na sprawne i szybkie przeładowywanie treści. Dotychczasowa rekomendacja dotycząca indeksowania i „crawlowania” stron opartych o AJAX została oznaczona jako nieaktualna i przestarzała.

AktualnościDodano: 15.10.2015