Zmiana w aktualizacji mobile-friendly
Stosowanie zakrywających całą stronę komunikatów zachęcających do zainstalowania aplikacji mobilnej może sprawić, że Google przestanie uznawać stronę za mobile-friendly.
AktualnościDodano: 02.11.2015
Stosowanie zakrywających całą stronę komunikatów zachęcających do zainstalowania aplikacji mobilnej może sprawić, że Google przestanie uznawać stronę za mobile-friendly.
AktualnościDodano: 02.11.2015
Google zapowiedziało wprowadzenie kar ręcznych dla stron mobilnych nadużywających niewłaściwych przekierowań. Chodzi o podstępne przekierowania na inne witryny.
AktualnościDodano: 30.10.2015
W ostatnich dniach świat obiegła informacja o wykorzystaniu Sztucznej Inteligencji w algorytmie Google. Chodzi o RankBrain, który służy do interpretowania pewnej części wyników zwracanych po wysłaniu zapytania do wyszukiwarki.
AktualnościDodano: 27.10.2015
Najnowsza wersja algorytmu Panda, którą Google "wypuściło" w połowie lipca bieżącego roku, to bezwzględnie najwolniej działający jak dotąd googlowski "zwierzak". Zgodnie z zapowiedziami, analizowanie przez ten algorytm treści znajdujących się na stronach może zająć kilka miesięcy.
AktualnościDodano: 24.10.2015
W ramach renegocjacji dawnej umowy w marcu br., Yahoo uwolniło się od zapisu na wyłączność i mogło samo decydować o 49% powierzchni reklamowej. Mogło ją przeznaczyć zarówno na reklamy od firm konkurencyjnych względem Bing (np. Google), na co zdecydowało się w tym miesiącu.
AktualnościDodano: 21.10.2015
AJAX popularnie wykorzystywany jest przy budowie stron internetowych i wzbogacania ich funkcjonalności. Technologia ta z pewnością jest efektowna, pozwala na sprawne i szybkie przeładowywanie treści. Dotychczasowa rekomendacja dotycząca indeksowania i „crawlowania” stron opartych o AJAX została oznaczona jako nieaktualna i przestarzała.
AktualnościDodano: 15.10.2015