Accelerated Mobile Page (AMP) w mobilnych wynikach wyszukiwania
Google wyświetla informacje o wdrożeniu AMP w wynikach wyszukiwania dla wybranych stron internetowych.
AktualnościDodano: 25.02.2016
Google wyświetla informacje o wdrożeniu AMP w wynikach wyszukiwania dla wybranych stron internetowych.
AktualnościDodano: 25.02.2016
Praca SEO-wca w dużej mierze polega na snuciu przypuszczeń i testowaniu ich w praktyce. Wszystko za sprawą Google, który nie odkrywa swoich kart i nie ujawnia wszystkich elementów algorytmu pozycjonującego. Dlatego nie do końca wiadomo, które informacje na temat SEO są prawdziwe, a które fałszywe.
AktualnościDodano: 02.02.2016
Google zaczyna informować w GSC o możliwości wdrożenia AMP dla wybranych serwisów.
AktualnościDodano: 31.01.2016
Google zaczyna wyświetlać komunikaty o błędnym wdrożeniu AMP (Accelerated Mobile Pages) w Search Console.
AktualnościDodano: 21.01.2016
Od niedawna w Google możemy zauważyć zaindeksowane odnośniki do aplikacji w sklepie Google Play. Na oficjalnym profilu dla webmasterów Google+ opublikowano informację o uproszeniu oraz aktualizacji komunikatów dotyczących błędów indeksowania aplikacji mobilnych na system Andriod.
AktualnościDodano: 08.01.2016
Kolejny krok w personalizowaniu wyników przez Google. Wiele wskazuje na to, że wyszukiwarka zaczęła zwracać odpowiedzi na zapytania użytkowników, opierając się na danych z ich telefonów komórkowych. Bazuje zatem nie tylko na lokalizacji, z której zostaje wysłane zapytanie, ale też na miejscach odwiedzanych w ostatnim czasie przez pytającego.
AktualnościDodano: 30.12.2015