Wyniki ankiety: Praca SEOwca
W ostatniej przeprowadzonej ankiecie pytaliśmy SEOwców o rodzaje oferowanych przez nich usług, ich koszty oraz miesięczną liczbę klientów, dla których świadczą dany rodzaj usługi.
RaportyDodano: 20.06.2018
W ostatniej przeprowadzonej ankiecie pytaliśmy SEOwców o rodzaje oferowanych przez nich usług, ich koszty oraz miesięczną liczbę klientów, dla których świadczą dany rodzaj usługi.
RaportyDodano: 20.06.2018
Jak wiecie praca SEO-wca jest dość skomplikowana. Nie ma jasnych wytycznych co robić, a czego nie wolno robić i jak dokładnie wpłynie to na pozycje konkretnej domeny. Raport ze sposobu rozliczania się pozycjonerów z klientami za lata 2016-2017.
RaportyDodano: 18.04.2018
W ostatnim czasie użytkownicy SeoStation mieli okazję wziąć udział w ankiecie dot. sposobów zarządzania swoją pracą. Otrzymaliśmy wiele wyczerpujących odpowiedzi – poniżej prezentujemy skrótowe wyniki ankiety.
RaportyDodano: 20.01.2016
Praca specjalisty ds. SEO jest związana z wielopłaszczyznowymi działaniami, których wyniki widać w dłuższej perspektywie. Jak zatem rozliczyć działania pozycjonera, tak aby, przyjęta metoda była satysfakcjonująca zarówno dla klienta jak i SEO-wca? Poniższy raport jest przeglądem najpopularniejszych form rozliczeń stosowanych w 2015 roku i latach poprzednich.
RaportyDodano: 04.12.2015
Zapoznaj się z naszym raportem: "Portret polskiego pozycjonera 2015"! Dowiesz się z niego kim jest i skąd pochodzi statystyczny pozycjoner, jakie ma doświadczenie i jak wygląda jego praca.
RaportyDodano: 16.11.2015
Kogo poszukują pracodawcy i jakie mają oczekiwania wobec zatrudnianych pracowników branży SEO? Jakich umiejętności oczekuje się od młodszego specjalisty SEO?
RaportyDodano: 08.09.2014