Accelerated Mobile Pages (AMP) ma być rewolucją pod względem szybkości ładowania serwisów na urządzeniach mobilnych. Jak podaje Barry Schwartz z searchengineland.com w mobilnych wynikach wyszukiwania pojawiają się już informacje o wdrożeniu AMP w serwisach internetowych. Oficjalną datą wdrożenia AMP miał być 24 luty, jednak pierwsze wyniki zawierające nowe oznaczenia można było zauważyć już 18 lutego.

Obecnie oznaczenie AMP pojawia się tylko w mobilnych wynikach wyszukiwania Google.com – mi osobiście nie udało się tego typu wyników jeszcze wygenerować. Sam Barry pisze, że oznaczenia AMP nie pojawiają się u jego wszystkich współpracowników. Najpewniej na całkowite wdrożenie AMP i oznaczenie wszystkich stron wykorzystujących tą technologię będziemy musieli jeszcze trochę poczekać.

Na wyniki zawierające oznaczenia AMP można trafić na urządzeniu mobilnych, podczas w Google.com popularnych fraz typu „Google AMP” czy „Trump”.

Na pożniższych zrzutach widoczne jest oznaczenie AMP, które pojawia się w karuzelach i listingach wiadomości:

amp amp wyniki naturalne

Źródło: http://searchengineland.com/live-google-launches-amp-results-in-mobile-search-results-243147