Łukasz Suchy - SeoStation

Blog SEO > Łukasz Suchy

Filtry:

Autor: Łukasz Suchy
Business Owner w Suprime.pl, ekspert SEO. Magister inżynier informatyki ze specjalizacją inżynieria produkcji oprogramowania. Pasjonat SEO i SEM. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuje również strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności.
Prima Aprilis 2016 – czyli jak wkręcano nas w branży SEONieprzeczytany

Prima Aprilis 2016 – czyli jak wkręcano nas w branży SEO

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

1 kwietnia to dzień, w którym poszczególne serwisy prześcigają w próbach wkręcenia swoich użytkowników z okazji Prima Aprilis. Przedstawiamy zestawienie wybranych przez nas informacji i artykułów, które opublikowane zostały tego dnia, w jak wiele z nich uwierzyliście?

ArtykułyDodano: 04.04.2016

[Prima Aprilis] Samochody Google Street View znikają z PolskiNieprzeczytany

[Prima Aprilis] Samochody Google Street View znikają z Polski

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Jak podaje zespół Google Maps, z początkiem maja tego roku z polskich dróg znikną wszystkie samochody zajmujące się rejestrowaniem zdjęć dla usługi Google Street View, samochody mają być zastąpione prez...

AktualnościDodano: 01.04.2016

Karuzele newsów z AMP dostępne tylko w 12 krajachNieprzeczytany

Karuzele newsów z AMP dostępne tylko w 12 krajach

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Karuzele newsów z wynikami AMP dostępne tylko w 12 wybranych krajach. Sprawdź w jakich krajach można spotkać oznaczenia AMP w wynikach mobilnych.

AktualnościDodano: 31.03.2016

Karuzele newsów w mobilnych wynikach tylko dla stron z AMP?Nieprzeczytany

Karuzele newsów w mobilnych wynikach tylko dla stron z AMP?

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Karuzele newsów w mobilnych wynikach tylko dla stron z AMP. Nie wdrożyłeś AMP? Twoja strona nie pokaże się w karuzelach wiadomości.

AktualnościDodano: 03.03.2016

Accelerated Mobile Page (AMP) w mobilnych wynikach wyszukiwaniaNieprzeczytany

Accelerated Mobile Page (AMP) w mobilnych wynikach wyszukiwania

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Google wyświetla informacje o wdrożeniu AMP w wynikach wyszukiwania dla wybranych stron internetowych.

AktualnościDodano: 25.02.2016

Google rezygnuje z reklam po prawej stronie w wynikach wyszukiwaniaNieprzeczytany

Google rezygnuje z reklam po prawej stronie w wynikach wyszukiwania

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Google usuwa linki reklamowe z bocznego panelu wyników wyszukiwania. Ogromne zmiany w AdWords - sprawdź.

AktualnościDodano: 20.02.2016