Marta Gryszko - SeoStation

Blog SEO > Marta Gryszko

Filtry:

Autor: Marta Gryszko
Autorka SEO bloga Lexy związana z branżą od 2005 r. Wydała pakiet kursów pozycjonowania i kurs dla SEO copywriterów. Właścicielka firmy INFEO Marta Gryszko, CCO w Wake App Sp. z o.o. - spółki prowadzącej SeoStation.
Nowe narzędzie do zgłaszania niechcianych linkówNieprzeczytany

Nowe narzędzie do zgłaszania niechcianych linków

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Google właśnie udostępniło narzędzie do zgłaszania niechcianych linków. Jest to tzw. opcja "disavow links", dostępna również w Bingu.

ArtykułyDodano: 16.10.2012

Update Top Heavy 2Nieprzeczytany

Update Top Heavy 2

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Wczoraj wieczorem Matt Cutts zapowiedział odświeżenie algorytmu odpowiedzialnego za ocenę strony pod kątem umiejscowienia reklam na niej.

AktualnościDodano: 10.10.2012

Aktualizacja wytycznych Google dla webmasterówNieprzeczytany

Aktualizacja wytycznych Google dla webmasterów

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

W zeszłym tygodniu Google zaktualizowało wskazówki dla webmasterów oraz artykuł na temat tego, w jaki sposób nie pozyskiwać linków do strony (z przykładami).

AktualnościDodano: 08.10.2012

Pingwin Update 3Nieprzeczytany

Pingwin Update 3

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Zgodnie z zapowiedzią Matta Cuttsa na Twitterze, właśnie wprowadzany jest kolejny update Pingwina. Tym razem ma on wpłynąć na wyniki wyszukiwania dla ok. 0,3% angielskich fraz.

AktualnościDodano: 06.10.2012

Panda Update 20Nieprzeczytany

Panda Update 20

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

27 września 2012 r. Google wypuściło kolejną większą aktualizację Pandy. Zbiegło się to w czasie ze zmianą algorytmu mającą na celu zmniejszenie widoczności tzw. EMD (exact-match domains) w wynikach wyszukiwania, zapowiedzianą również w ostatni weekend.

AktualnościDodano: 04.10.2012

Exact match domains na celownikuNieprzeczytany

Exact match domains na celowniku

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Według zapowiedzi Matta Cuttsa, najbliższe zmiany w algorytmie Google skupią się na niskich jakościowo domenach ze słowami kluczowymi w nazwie (tzw. exact match domains).

AktualnościDodano: 29.09.2012