Z przyjemnością przedstawiamy II wydanie „Słownik pojęć SEO. Angielsko-polski, polsko-angielski”. Słownik dostępny jest w formie e-booka. Autorką książki jest Marta Gryszko (aka Lexy) - specjalista SEO z kilkunastoletnim doświadczeniem.

Publikacja zawiera 603 branżowe terminy w części angielsko-polskiej i prawie drugie tyle w części polsko-angielskiej. Opracowując polskie odpowiedniki haseł, skupiliśmy się na znaczeniu, które najlepiej pasuje do kontekstu, jakim jest pozycjonowanie stron. Dlatego wierzymy, że książka będzie nieocenioną pomocą podczas czytania lub tłumaczenia tekstów dotyczących SEO.

Pierwsze wydanie słownika pojęć SEO zostało wycofane i zastąpione aktualnym, drugim wydaniem.

Wybrane terminy w angielsko-polskiej części słownika zostały opatrzone komentarzem.

 

Z kolei w sekcji polsko-angielskiej pojawiają się cytaty z anglojęzycznych tekstów, dzięki którym zrozumienie kontekstu użycia danego słowa lub zwrotu, staje się łatwiejsze. 

 

Słownik uporządkowany jest alfabetycznie:

Hasła na A-D: https://www.seostation.pl/wiedza/slownik-pojec-seo-czesc-a-d 

Hasła na E-H: https://www.seostation.pl/wiedza/slownik-pojec-seo-czesc-e-h

Hasła na I-M: https://www.seostation.pl/wiedza/slownik-pojec-seo-czesc-i-m

Hasła na N-R: https://www.seostation.pl/wiedza/slownik-pojec-seo-czesc-n-r

Hasła na S-W: https://www.seostation.pl/wiedza/slownik-pojec-seo-czesc-s-w

Słownik do nabycia w wersji cyfrowej (ebook):

Ebook jest również dostępny bezpłatnie dla użytkowników SeoStation w zakładce "Bonusy".

Przygotowaliśmy również testy, w których możecie sprawdzić znajomość tłumaczeń fraz branżowych. Zeskanujcie kod QR i dajcie nam znać jak Wam poszło :)