Raporty - SeoStation

Blog SEO > Raporty

Filtry:

Typ wpisów: Raporty
Wyniki ankiety: Praca SEOwcaNieprzeczytany

Wyniki ankiety: Praca SEOwca

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

W ostatniej przeprowadzonej ankiecie pytaliśmy SEOwców o rodzaje oferowanych przez nich usług, ich koszty oraz miesięczną liczbę klientów, dla których świadczą dany rodzaj usługi.

RaportyDodano: 20.06.2018

Raport: Sposoby rozliczenia pracy SEO-wcaNieprzeczytany

Raport: Sposoby rozliczenia pracy SEO-wca

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

Jak wiecie praca SEO-wca jest dość skomplikowana. Nie ma jasnych wytycznych co robić, a czego nie wolno robić i jak dokładnie wpłynie to na pozycje konkretnej domeny. Raport ze sposobu rozliczania się pozycjonerów z klientami za lata 2016-2017.

RaportyDodano: 18.04.2018

[Raport] Rok po MobilegeddonieNieprzeczytany

[Raport] Rok po Mobilegeddonie

Karolina GudeckaAutor: Karolina Gudecka

Niedawno, tj. 21 kwietnia, minął dokładnie rok od wdrożenia przez Google aktualizacji zwanej „Mobilegeddonem”. Zmiany wprowadzone przez giganta z Muntain View miały premiować w SERP-ach mobilnych strony posiadające wersję mobilną. Po dwunastu miesiącach od ogłoszenia tego update’u, SeoStation zapytało polskich SEO-wców, jak oceniają „Mobilegeddon”.

RaportyDodano: 27.04.2016

Organizacja pracy SEO-wca - wyniki ankietyNieprzeczytany

Organizacja pracy SEO-wca - wyniki ankiety

Karolina GudeckaAutor: Karolina Gudecka

W ostatnim czasie użytkownicy SeoStation mieli okazję wziąć udział w ankiecie dot. sposobów zarządzania swoją pracą. Otrzymaliśmy wiele wyczerpujących odpowiedzi – poniżej prezentujemy skrótowe wyniki ankiety.

RaportyDodano: 20.01.2016

Raport: Sposoby rozliczeń pracy pozycjonerówNieprzeczytany

Raport: Sposoby rozliczeń pracy pozycjonerów

Karolina GudeckaAutor: Karolina Gudecka

Praca specjalisty ds. SEO jest związana z wielopłaszczyznowymi działaniami, których wyniki widać w dłuższej perspektywie. Jak zatem rozliczyć działania pozycjonera, tak aby, przyjęta metoda była satysfakcjonująca zarówno dla klienta jak i SEO-wca? Poniższy raport jest przeglądem najpopularniejszych form rozliczeń stosowanych w 2015 roku i latach poprzednich.

RaportyDodano: 04.12.2015

Portret polskiego pozycjonera 2015 - raportNieprzeczytany

Portret polskiego pozycjonera 2015 - raport

Karolina GudeckaAutor: Karolina Gudecka

Zapoznaj się z naszym raportem: "Portret polskiego pozycjonera 2015"! Dowiesz się z niego kim jest i skąd pochodzi statystyczny pozycjoner, jakie ma doświadczenie i jak wygląda jego praca.

RaportyDodano: 16.11.2015