Znaczenie atrybutów title i alt dla SEO
Artykuły17 lipca 2012
Cel testu:
Sprawdzenie, które z atrybutów dla linków graficznych (title dla linka, title dla grafiki, alt dla grafiki) mają znaczenie pod kątem SEO.
Opis testu:
Do buttonów znajdujących się w sidebarze bloga www.lexy.com.pl/blog/ zostały dodane następujące atrybuty:
- webbest.eu - title linka “katbest03“, alt obrazka “Webbest.eu bestcat002“, title obrazka “ttwb0bst“;
- sbart.pl - title linka “sb159rt“, alt obrazka “Artykuły i poradniki lt7sbrt“, title obrazka “ttl6sbrt“.
Wyniki testu:
Obie strony zaczęły się wyświetlać w Google po wyszukaniu ciągów znaków, jakie zostały użyte w atrybutach title i alt przypisanych do znacznika img. Title przypisany do znacznika a href nie wpłynął na ich pozycje - jego zawartość została potraktowana jak fragment strony www.lexy.com.pl/blog/, na której buttony te się znajdowały.
Wyniki można sprawdzić klikając w linki w opisie testu.
Stare komentarze: 3
A ja się męczę na tytułami A HREF-sów :)
Nie wpadłem na pomysł żeby to sprawdzić.
Dziękuję
Heh....Dobrze wiedzieć :D
hmm, zamiast ustawiac alty i ja męczyłem sie nad tittle
dzieki