Nowe atrybuty linków obok rel="nofollow"
Po niemal 15 latach od powołania do życia nofollow, Google ogłosiło, dwa nowe atrybuty, sponsor (rel="sponsor") i ugc (rel="ugc").
AktualnościDodano: 11.09.2019
Po niemal 15 latach od powołania do życia nofollow, Google ogłosiło, dwa nowe atrybuty, sponsor (rel="sponsor") i ugc (rel="ugc").
AktualnościDodano: 11.09.2019
W zeszłym tygodniu na kanale „Google Webmasters” na Youtubie premierę miała nowa seria filmów pt. #AskGoogleWebmasters.
AktualnościDodano: 31.07.2019
John Mueller, znany z udzielania wskazówek internautom w kontekście dobrych praktyk wg Google, zareagował na pytania o stosowaniu przekierowania 301 na nieaktywnych stronach (404) oraz w kwestii jak najszybszego wyindeksowania usuniętych stron.
AktualnościDodano: 11.01.2019
W ostatnich dniach John Mueller odniósł się do kwestii negatywnego SEO. Dyskusja, tradycyjnie miała miejsce na Twitterze.
AktualnościDodano: 19.12.2018
Jeszcze do niedawna adresy URL, które wyświetlały się na liście wyników wyszukiwania nie były linkami. Teraz już są.
AktualnościDodano: 14.12.2018
Powszechne przeświadczenie o wyższości linków z domen .edu sprawia, że wiele stron powiązanych z edukacją pada ofiarą pracy pozycjonera. Link building na tych domenach stał się nagminny, dlatego w większości Google ignoruje linki stamtąd przychodzące.
AktualnościDodano: 07.09.2018