Anchor text, czyli czym są teksty kotwicy i jak je optymalizować
Linki odgrywają znaczącą rolę w SEO, ich elementem jest anchor text, czyli tzw. teksty kotwicy. W tym artykule staram się przybliżyć podstawowe kwestie związane z tzw. anchor text, czyli tekstem kotwicy.
ArtykułyDodano: 25.01.2021
Nowe atrybuty linków obok rel="nofollow"
Po niemal 15 latach od powołania do życia nofollow, Google ogłosiło, dwa nowe atrybuty, sponsor (rel="sponsor") i ugc (rel="ugc").
AktualnościDodano: 11.09.2019
Czy linkowanie zewnętrzne pomaga czy szkodzi w działaniach SEO?
W zeszłym tygodniu na kanale „Google Webmasters” na Youtubie premierę miała nowa seria filmów pt. #AskGoogleWebmasters.
AktualnościDodano: 31.07.2019
Przekierowanie 301 na nieaktywnych stronach i szybkie wyindeksowanie stron
John Mueller, znany z udzielania wskazówek internautom w kontekście dobrych praktyk wg Google, zareagował na pytania o stosowaniu przekierowania 301 na nieaktywnych stronach (404) oraz w kwestii jak najszybszego wyindeksowania usuniętych stron.
AktualnościDodano: 11.01.2019
Negatywne SEO – zignoruj słabe linki
W ostatnich dniach John Mueller odniósł się do kwestii negatywnego SEO. Dyskusja, tradycyjnie miała miejsce na Twitterze.
AktualnościDodano: 19.12.2018
Adresy URL pod tytułami są oficjalnie linkami
Jeszcze do niedawna adresy URL, które wyświetlały się na liście wyników wyszukiwania nie były linkami. Teraz już są.
AktualnościDodano: 14.12.2018