Optymalizacja stron typu one-page
Strony typu one-page są stosowane przede wszystkim jako landing page'e, ale sporo firm używa ich do prezentacji swojego biznesu w sieci. Spróbujmy zatem przyjrzeć się temu, jak wygląda optymalizacja one-page'y.
ArtykułyDodano: 20.10.2016
Google ostrzega – od stycznia 2017 pełnoekranowe pop-upy będą karane!
Według najnowszych informacji od Google, od 10 stycznia 2017 roku wszystkie strony, na których wyświetlają się irytujące pop-upy mogą zostać ukarane. Jaka kara może zostać nałożona? Przede wszystkim obniżenie rankingu.
ArtykułyDodano: 29.08.2016
Wyniki płatne i organiczne – jakie zmiany przyniósł 2016 rok?
W 2016 roku po raz pierwszy liczba wyszukiwań mobilnych przekroczyła liczbę wyszukiwań z urządzeń desktopowych. Uwzględniając tę ogromną zmianę, Google wprowadziło największe od lat zmiany w wynikach wyszukiwania. Co się zmieniło?
ArtykułyDodano: 07.07.2016
Co zrobić, gdy na dane słowo kluczowe rankuje zły adres URL?
Problem złego rankowania strona na określone słowa kluczowe, dotyczy wielu właścicieli stron. Jest to jednak problem, który można rozwiązać, a dzisiaj wyjaśnię jak to zrobić.
ArtykułyDodano: 24.06.2016