Duplicate content – najczęstsze problemy i rozwiązania
Duplicate content to bardzo niebezpieczne zjawisko pod kątem pozycjonowania. Jeżeli zostanie wykryty na naszej stronie, może ona zniknąć z indeksu Google lub z tego tytułu mogą nas dotknąć konsekwencje prawne. Warto zatem ustrzec się przed duplikacją treści. Jednak, czym jest to zjawisko i jak z nim walczyć?
ArtykułyDodano: 26.02.2018
Filtry Google – wszystko, co musisz o nich wiedzieć w 2018 roku
Nadejście nowego roku niestety nie spowodowało złagodzenia algorytmów Google, a wręcz przeciwnie. Kary wciąż są nakładane, dlatego warto wiedzieć, jakie mogą być powody takiego działania korporacji, a także jak wyjść z takiego filtra, aby pozycjonowanie nadal przynosiło efekty.
ArtykułyDodano: 20.02.2018
Zaplecza SEO - podobieństwa, różnice, właściwości
W dzisiejszym wpisie omawiamy rodzaje zaplecz oraz podpowiadamy, które zaplecze wybrać, aby osiągnąć możliwie najlepsze efekty.
ArtykułyDodano: 24.01.2018
Odzyskiwanie niedziałających linków w praktyce
Odzyskiwanie niedziałających linków pozwala pozbyć się odnośników do naszego portalu, które nie są aktywne. Ponadto dzięki temu działaniu jesteśmy w stanie wyodrębnić wszystkie niepodlinkowane wzmianki o naszej witrynie. Odzyskiwać linki warto, jednak należy postępować wedle określonego planu. Jak wygląda odzyskiwanie linków w praktyce w 2017 roku?
ArtykułyDodano: 14.03.2017
Jaki skrypt CMS wybrać pod portal ogłoszeniowy?
Osoba pragnąca założyć portal ogłoszeniowy niemal na pewno będzie zmagać się z pytaniem: CMS darmowy, czy rozwiązanie autorskie? Jaki CMS? W niniejszym artykule postaramy się odpowiedzieć na te pytania, aby wybór skryptu dla serwisu ogłoszeniowego nie przysparzał więcej problemów.
ArtykułyDodano: 31.01.2017
Kupno domeny: co musisz o nim wiedzieć?
Domeny towarzyszą nam od przeszło 30 lat. Początki nie były zbyt obiecujące, jednak dzisiaj rynek domen jest na tyle rozbudowany, że mamy pełną swobodę w zakresie rejestracji i wyboru domeny do naszej strony internetowej. Przed ostatecznym zakupem domeny warto jest znać kilka, z pozoru szczegółów, które w późniejszym czasie okażą się istotne z punktu SEO.
ArtykułyDodano: 02.12.2016