Artykuły > Magda Pułym - SeoStation

Blog SEO

Filtry:

Typ wpisów: Artykuły
Autor: Magda Pułym
4 meta tagi, które odgrywają kluczową rolę w SEONieprzeczytany

4 meta tagi, które odgrywają kluczową rolę w SEO

Magda PułymAutor: Magda Pułym

Podstawa dobrego SEO? Skuteczna „komunikacja” z algorytmami Google. Im precyzyjniejsze informacje o stronie dostaną roboty wyszukiwarki, tym lepiej ją zaindeksują. Właśnie w tym celu stosuje się meta tagi. Sprawdź, które z nich są najważniejsze z perspektywy pozycjonowania strony.

ArtykułyDodano: 17.11.2022

Optymalizacja słów kluczowych: 3 trendy, których warto być świadomymNieprzeczytany

Optymalizacja słów kluczowych: 3 trendy, których warto być świadomym

Magda PułymAutor: Magda Pułym

Optymalizacja słów kluczowych to jeden z fundamentów skuteczności SEO. Na pierwszy rzut oka zadanie jest proste - wystarczy sięgnąć po odpowiednie narzędzia, aby dobrać frazy o właściwym potencjale. Sęk w tym, że na przestrzeni od lat zmienił się zarówno sposób, w jaki ludzie wyszukują informacje Google, jak i algorytmy samej wyszukiwarki. Jak zatem dostosować proces optymalizacji keywordów do obecnych trendów?

ArtykułyDodano: 26.09.2022

Sztuczna inteligencja a przyszłość SEO – jak AI wpływa na pozycjonowanie i czego się spodziewać?Nieprzeczytany

Sztuczna inteligencja a przyszłość SEO – jak AI wpływa na pozycjonowanie i czego się spodziewać?

Magda PułymAutor: Magda Pułym

Sztuczna inteligencja w SEO to nie „pieśń odległej przyszłości”, ale fakt. Google już od 2015 roku używa RankBrain przy przygotowywaniu SERPów czy systemu AI stworzonego do walki ze spamem. Jednak na tym nie koniec. To dopiero początek, ponieważ narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję są coraz chętniej i śmielej wykorzystywane także w strategii pozycjonowania. Można się spodziewać że już wkrótce AI wywoła prawdziwą rewolucję w świecie SEO. Zmiany już się rozpoczęły. Zobacz, w jakich obszarach i czego można się spodziewać w kolejnych miesiącach oraz latach.

ArtykułyDodano: 29.08.2022

Główne aktualizacje algorytmów Google - czym są i jak wpływają na wyniki SEO?Nieprzeczytany

Główne aktualizacje algorytmów Google - czym są i jak wpływają na wyniki SEO?

Magda PułymAutor: Magda Pułym

May 2022 Core Update, czyli kolejna główna aktualizacja algorytmów Google została już w pełni wdrożona. Każda taka zmiana wywołuje u SEO-wców obawy, ponieważ może spowodować spore zamieszanie w pozycjach w wynikach wyszukiwania. Czym więc dokładnie są główne aktualizacje algorytmów Google i dlaczego mogą mieć wpływ na wyniki SEO? Wyjaśniamy.

ArtykułyDodano: 24.06.2022

Hosting a SEO - jakie to ma znaczenie?Nieprzeczytany

Hosting a SEO - jakie to ma znaczenie?

Magda PułymAutor: Magda Pułym

Nie ma dobrych wyników SEO bez szybkiego i niezawodnego hostingu - tak w największym skrócie można podsumować zależność między tymi dwoma elementami. Zobacz, dlaczego dokładniej wybór serwera, na którym będzie postawiona strona www, ma wpływ na pozycjonowanie i co zrobić, aby zmaksymalizować szanse na wysokie wyniki w SERP-ach.

ArtykułyDodano: 07.06.2022

Jak działają crawlery Google?Nieprzeczytany

Jak działają crawlery Google?

Magda PułymAutor: Magda Pułym

Jak działają crawlery Google? Dobra strona internetowa – czyli taka, która pozwala docierać do pożądanych odbiorców i zyskiwać duże zasięgi – musi być przygotowana nie tylko „pod użytkownika”, ale także z myślą o robotach wyszukiwarek. To konieczne, aby dobrze się indeksowała i mogła osiągnąć wysoką pozycję w SERP-ach. Czym są crawlery Google, bo o nich mowa, i jak działają? Wyjaśniamy.

ArtykułyDodano: 10.05.2022