Optymalizacja słów kluczowych: 3 trendy, których warto być świadomym
Optymalizacja słów kluczowych to jeden z fundamentów skuteczności SEO. Na pierwszy rzut oka zadanie jest proste - wystarczy sięgnąć po odpowiednie narzędzia, aby dobrać frazy o właściwym potencjale. Sęk w tym, że na przestrzeni od lat zmienił się zarówno sposób, w jaki ludzie wyszukują informacje Google, jak i algorytmy samej wyszukiwarki. Jak zatem dostosować proces optymalizacji keywordów do obecnych trendów?
ArtykułyDodano: 26.09.2022
Semantyczne słowa kluczowe — analiza kontekstu, o której musisz pamiętać
W niniejszym artykule dowiesz się, czym są semantyczne słowa kluczowe. Zrozumiesz ich założenia oraz nauczysz się je rozpoznawać. Podamy Ci przykłady, które zobrazują zasady ich działania, a także damy wskazówki, gdzie szukać semantycznych słów kluczowych oraz jak wdrażać je na swojej stronie internetowej.
ArtykułyDodano: 04.04.2022
Analiza słów kluczowych - na co zwrócić uwagę przed tworzeniem treści
Analiza słów kluczowych nie kończy się na dobraniu słów i fraz kluczowych. Zanim zabierzesz się za przygotowywanie treści, pozyskiwanie linków itd., zastanów się od czego zacząć, co determinuje, które frazy są dla ciebie priorytetem. Ten artykuł kładzie nacisk na słowo „analiza” w kontekście dobranych słów kluczowych na podstawowym poziomie.
ArtykułyDodano: 30.06.2020
Jak dobrać słowa kluczowe w oparciu o dane z Search Console?
Pisaliśmy już o innych popularnych narzędziach umożliwiających dobór słów kluczowych do pozycjonowania, a dzisiaj skupimy się na samym Search Console, który dostarcza wyjątkowo wartościowe dane.
ArtykułyDodano: 10.09.2019
Skąd brać pomysły na słowa kluczowe i cały ten content?!
Aby wspierać działania SEO i zyskiwać widoczność na nowe słowa kluczowe, należy dbać o przyrost nowych i wartościowych treści. Tylko tego typu działania pozwolą na efektywne zwiększanie widoczności serwisu oraz ruchu z wyników wyszukiwania.
ArtykułyDodano: 18.03.2019
Analiza trudności pozycjonowania na wybrane słowa kluczowe
Jakie dane należy zebrać, aby uzupełnić keyword research o metrykę priorytetyzującą słowa kluczowe? Odpowiedź na pytanie znajdziesz w tym artykule.
ArtykułyDodano: 08.03.2019