Co w serpach piszczy #1
Aktualności1 marca 2017
Nowe oznaczenie reklam w wyszukiwarce Google
Google zmienia dotychczasowe oznaczenia reklam w wyszukiwarce. Zielone etykiety reklam zastąpią białe zawierające delikatne zielone obramowanie. Nowe etykiety były testowane już w przeszłości, a obecnie są wdrażana na stałe. Nowa etykieta wyświetla się coraz większej ilości użytkowników, a już niedługo będzie dostępna na wszystkich urządzeniach. O to jak prezentuje się nowa etykieta reklam, która jest stanowczo mniej widoczna niż poprzednia:
(Adblock może blokować zdjęcie :))
Źródło: http://searchengineland.com/
Więcej karuzel z AMP w mobilnych wynikach wyszukiwania
O AMP pisaliśmy już wielokrotnie, wdrożenie tej technologii pozwala na niezwykłe przyśpieszenie serwisu. Odpowiednie oznaczenie treści poprzez dane strukturalne, sprzyja pojawianiu się naszej strony w karuzelach newsów czy wyróżnienie serwisu poprzez inne atrakcyjne dla oka elementy.
Okazuje się, że mobilne wyniki wyszukiwania poszerzają się o kolejną nowość związaną z AMP. Skorzystają na tym szczególnie serwisy prezentujące przepisy. Google rozpoczęło wyświetlanie dodatkowych karuzel newsów, są to karuzele prezentowane bezpośrednio pod wynikiem danego portalu - wyświetlają one podstrony, zdjęcia i gwiazdki pojedynczych przepisów znajdujących się w serwisie. O to przykład:
Źródło: http://www.thesempost.com/