Startujesz właśnie z nowym serwisem? Informację na jego temat możesz zamieścić m.in. w katalogach startupów. W tym celu przygotuj najpierw krótką notkę, w której uwzględnisz informacje takie jak:

  • krótki opis serwisu;
  • kto jest założycielem projektu;
  • skąd zostały pozyskane fundusze na niego;
  • w jakiej został wykonany technologii;
  • na czym serwis chce zarabiać;
  • krótkie dane statystyczne;
  • jaki jest wyróżnik projektu;
  • w jakim kierunku projekt będzie się rozwijał;
  • jaki jest optymalny partner serwisu.

Pamiętaj również o przygotowaniu logo serwisu i ewentualnie zrzutu ekranu z jego strony głównej.

Informację o startupie możesz opublikować na stronach:

Publikując informację o swoim projekcie w katalogach startupów zyskasz nie tylko dodatkowe linki, ale także ruch na swojej stronie. Pamiętaj także o możliwości zoptymalizowania tych wpisów pod kątem najważniejszych dla Ciebie słów kluczowych. Skoro startujesz dopiero ze stroną, zapewne nie zajmuje ona jeszcze zbyt wysokich pozycji. Wykorzystaj więc to, że wpisy w wymienionych serwisach będzie początkowo łatwiej wypozycjonować na łatwiejsze frazy, w szczególności jeśli uwzględnisz je w tytule notki. W późniejszym czasie może się okazać, że w top 10 na interesujące Cię słowa kluczowe znajdzie się zarówo Twój serwis, jak i wpisy na jego temat.