Mobile SEO > Łukasz Suchy - SeoStation

Blog SEO

Filtry:

Kategoria: Mobile SEO
Autor: Łukasz Suchy
Google wpycha nos w UX’a, będą kary za popupy na stronachNieprzeczytany

Google wpycha nos w UX’a, będą kary za popupy na stronach

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Google wdraża kolejne zmiany dot. mobilnych wyników wyszukiwania i wypowiada wojnę stronom, które wyświetlają pełnoekranowe popupy.

AktualnościDodano: 11.01.2017

Wolna strona, to strona nieprzyjazna dla urządzeń mobilnychNieprzeczytany

Wolna strona, to strona nieprzyjazna dla urządzeń mobilnych

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

John Mueller na jednym z Google Webmaster Central office-hours hangout udzielił bardzo interesującej informacji na temat szybkość stron internetowych w nawiązaniu do zmian związanych z mobile first index. Sprawdź koniecznie o co chodzi!

AktualnościDodano: 30.12.2016

Mobile first indexing i wszystko co musisz o tym wiedziećNieprzeczytany

Mobile first indexing i wszystko co musisz o tym wiedzieć

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Co niesie ze sobą nowy indeks mobilny? Jak się do niego przygotować, co się zmieni a co pozostanie bez zmian?

AktualnościDodano: 15.12.2016

Gary Illyes i nowości od GoogleNieprzeczytany

Gary Illyes i nowości od Google

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Gary Illyes ogłosił, że w ciągu kilku najbliższych miesięcy Google planuje uruchomić nowy „indeks dla stron mobilnych”. Wypowiedział się też na temat Pingwina.

AktualnościDodano: 14.10.2016

Google powiększa nagłówki reklam na urządzeniach mobilnychNieprzeczytany

Google powiększa nagłówki reklam na urządzeniach mobilnych

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Kolejne zmiany w mobilnych wynikach wyszukiwania. Sprawdź jak Google powiększa powierzchnię reklam.

AktualnościDodano: 28.07.2016

Doktor Google podpowie Ci co może być przyczyną Twojego bóluNieprzeczytany

Doktor Google podpowie Ci co może być przyczyną Twojego bólu

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Google ogłosiło na swoim blogu, że mobilne wyniki wyszukiwania zostaną rozszerzone o kolejną nowość, tzw. „Symptom Search”. Wpisz co Cię boli, a Google powie co jest tego powodem.

AktualnościDodano: 23.06.2016