I ️ Marketing to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w Polsce. Kolejna edycja tego eventu, w związku z pandemią, odbędzie się w zmienionym terminie 20-23 października 2020 roku na największej sali kinowej w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

Na czym polega fenomen I ♥️ Marketing? Event trwa aż cztery dni i gromadzi ponad 1500 uczestników, 64 prelegentów oraz ok. 50 partnerów. Konferencja to przede wszystkim dawka niezwykle skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie.

Dla branży SEO i wszystkich, którzy zajmują się optymalizacją i pozycjonowaniem stron, w szczególności polecamy bloki I ♥ ads&analytics oraz I ♥ seo&content.

Konferencja podzielona jest tematycznie, aby każdy marketer znalazł odpowiedni dla siebie obszar tematyczny i są to: ads & analytics, seo & content, marketing oraz social media. Uczestnicy sami decydują, czy chcą obejrzeć wszystkie prelekcje, czy wezmą udział jedynie w danym bloku.

Oprócz aspektów szkoleniowych, ogromną zaletą konferencji I ♥️ Marketing jest to, że są tutaj przedstawiciele zarówno korporacji, jak i małych i średnich firm. Spotkać można pracowników agencji reklamowych i interaktywnych, a także osoby pracujące w PR i sprzedaży. Dzięki temu networking stoi na bardzo wysokim poziomie, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia, zamiast opuszczać biuro w kolejnych miesiącach.

Aby dowiedzieć się więcej o konferencji, prelegentach i poruszanej tematyce, warto zajrzeć na stronę internetową ilovemkt.pl, gdzie znajduje się całe spektrum informacji.

 

  • 10:00 – 10:10 Otwarcie konferencji przez Macieja Kautza
     
  • 10:10 – 10:30 Jakub Cyran
    Temat: 
    Co jest ważniejsze od contentu?

    Opowiem o tym, że sam pomysł na content to jeszcze mało. Nawet stworzenie contentu to dopiero 40% pracy. Najważniejsza jest dystrybucja i wykorzystywanie go w procesie sprzedażowo-marketingowym. Masz pomysł na video? Super to zobacz jak jeszcze zdobyć zasięgi i zyskać z tego klientów.
     
  • 10:30 – 10:50 Rafał Szymkowiak
    Temat: Content marketing: ile contentu a ile marketingu

O tworzeniu wartościowych treści, autentyczności twórcy oraz umiejętnym zagospodarowaniu efektów content          marketingu. Na przykładzie trudnej marketingowo branży prawniczej. O błędach, których lepiej nie powtarzać i o    sukcesach, które mogą inspirować. Wieloletni praktyk samouk opowie też o intuicji, konsekwencji i owocnej współpracy z marketerami.

  • 10:50 – 11:10 Jarosław Sieradzki
    Temat:
    Bezpieczne SEO dzięki nauce

Zbudujmy SEO bazując na content marketingu... pomyślało 200 sklepów w branży. W 2020 rozwój treści jest koniecznością, a nie przewagą konkurencyjną. Jak więc uzyskać przewagę konkurencyjną? Należy wykorzystać naukę w strategii link buildingu.
 

  • 11:10 – 11:30 Wojtek Mazur
    Temat: Nowoczesny content marketing? A komu to potrzebne?

    Kiedyś wystarczył krótki artykuł w Sieci, a dziś… nieraz nie wiadomo, na czym się skupić i jak to dobrze robić, by widzieć konkretne efekty swoich działań. Mam zamiar odsłonić kulisy skutecznych kampanii marketingu treści i strategii, które sprawdzą się w roku 2020. Konkretne przykłady zrealizowanych kampanii pokażą, jakih efektów możesz się spodziewać i jak to robić w sposób nowoczesny. A co konkretnie rozumiem przez "nowoczesny", to już dowiesz się na mojej prezentacji.
     
  • 11:30 – 12:00 Przerwa kawowa 
     
  • 12:00 – 12:20 Dawid Adach & Michał Szymański
    Temat: Baidu SEO - jak wykorzystać astronomiczny potencjał chińskiego Internetu

    Chiny zjadają świat. 800 milionów użytkowników Internetu, najszybciej rosnąca i bogacąca się klasa średnia oraz niewyczerpany kapitał chińskich firm tworzą razem niesamowitą okazję, aby wystrzelić swój biznes w kosmos. To złoto jest jednak tylko dla najbardziej zuchwałych, ponieważ robienie biznesu w Chinach i prowadzenie działań SEO w ichniejszym Internecie każe nam zapomnieć o wszystkim, co znamy z Zachodniego Świata.
  • 12:20 – 12:40 Grzegorz Strzelec
    Temat: Lotnicza historia zarządzania SEO. Czyli, jak będąc pilotem wyskoczyć z samolotu tak, aby wszyscy się cieszyli!

…albo ten moment, gdy pełen energii wchodzisz do dużej firmy, gdzie masz misję zbudować kompetencje SEO i pierwsze zdanie, które słyszysz to: „Wiesz, my już tu mieliśmy takich magików od SEO”. Czujesz wtedy, jak w Twoim Boeingu pasji, właśnie poluzowało się mocowanie skrzydła wiary. Już wiesz, że łatwo nie będzie. Masz wystartować, ale nie ma wieży kontroli lotów. Masz lecieć, ale nikt nie dołączył instrukcji obsługi maszyny. Masz wylądować, ale na pasie startowym biega właśnie stado kóz, a w międzyczasie pasażerowie stwierdzili, że napalą sobie ognisko (z foteli). Moja historia zarządzania SEO, ma w sobie całą masę takich perypetii, radości, smutków, wdzięczności i rozterek. Po latach stwierdziłem, że najwięcej wspólnego ma właśnie z historią awiacji. Mam cel pomóc Ci nie popełnić tych błędów co ja i zainspirować moimi doświadczeniami w zarządzaniu SEO.

  • 12:40 – 13:00 Barbara Stawarz - Garcia
    Temat: Promocja w czasach pandemii. Jaki powinien być twój content marketing w 2021 roku

Podcasty, wideo, evergreeny. Nie warto chwytać się wszystkiego, jeśli zależy nam na optymalizacji budżetu! Jak zaplanować skuteczne działania content marketingowe w 2021 roku, by dopasować je do rezultatów, które chcemy osiągać.

  • 13:00 – 13:20 Łukasza Rogala 
    Temat: Strategia SEO First - dlaczego SEO powinno być wspólnym mianownikiem wszystkiego co robisz w firmie

Statystyki pokazują, że w niektórych branżach potrzeba nawet 20 kontaktów zanim użytkownik zdecyduje się na zakup Twoich produktów lub usług. Google na trwałe weszło w naszą świadomość i naszą kulturę przez co jego rola jest nieco bagatelizowana. Jak w miksie kanałów marketingowych umiejscowiona jest wyszukiwarka? Dlaczego warto myśleć SEOcentrycznie o wszystkich co robimy w biznesie? Strategia SEO First uwzględnia zmieniajacą się rolę Google i zakłada taką kombinację działań i możliwości, które pozytywnie pracują dla Twojego biznesu. SEO to klucz do spójności Twoich działań w Internecie.
 

  • 13:20 – 13:40 Łukasz Żelazny
    Temat: Taktyki SEO do wdrożenia dziś wieczorem

Czym jest analiza GAP i na czym polega jej siła. Jak skrócić czas oczekiwania na wyniki poprzez metodę Snapshot. Optymalizacja OnPage? To ważne! Łączenie subdomen w podfoldery - czy warto? Budowanie linków poprzez brand tracking. Pluginy dla WP, bez których nie mógłbym żyć.
 

  • 13:40 – 14:40 Przerwa obiadowa
     
  • 14:40 – 15:00 Szymon Słowik
    Temat: Audyt SEO bez tajemnic

Podczas prezentacji zaprezentuję zakres w jakim powinny być realizowane audyty SEO oraz pokażę korzyści, jakie z tego wynikają. Pokażę szerokie spektrum spotykanych błędów, przez które serwisy internetowe nie realizują swojego potencjału w wyszukiwarce Google. Przedstawię plan audytu, sposób zbierania informacji, prezentacji danych i przełożenia przeprowadzonych analiz na działania optymalizacyjne. Z tej prezentacji dowiesz się, jaka wiedza płynie z audytu SEO i jak może to pomóc Twojemu biznesowi.
 

  • 15:00 – 15:20 Tomasz Stopka
    Temat: Treść, SEO i usługi Google czyli przepis na większą ilość ruchu

Jeżeli na swojej stronie internetowej publikujesz treści regularnie i to w sporych ilościach - jest szansa, że będziesz mieć możliwość wygenerowania dodatkowego ruchu na stronie zupełnie za darmo! Pomocne będą usługi Google News oraz Google Discovery. Usługi te, razem z dobrze zoptymalizowaną treścią, są w stanie dostarczyć Ci sporo ruchu! Pokażę Ci, jak wycisnąć z wyszukiwarki Google 200% i poprzez analizę danych w Google Search Console i Google Analytics przygotować treści na stronie, które wygenerują dużo więcej ruchu. Ten opis to nie clickbait. Praktyczne SEO w czystej postaci.

  • 15:20 – 15:40 Damian Sałkowski
    Temat: Big Data w SEO. Czego nauczyłem się o SEO gapiąc się miesiącami w terabajty danych

Pokażę Ci nieco inne podejście do SEO. Podejście oparte w pełni o modele matematyczne, dane i wnioskowanie w oparciu o nie. Dowiesz się jak wykorzystać dostępne dane i narzędzia do tego, żeby osiągać w SEO ponadprzeciętne rezultaty.

Konkret Marketing: jak zmusić blog lub portal firmowy by przynosił konkretne efekty, jak generowanie leadów, kontakt z potencjalnym klientem, a nawet sprzedaż? Pokażę jak zachęcić użytkowników do pozostawienia kontaktu do siebie (adresu e-mail lub numeru telefonu), jak budować konwersję za pomocą konkretnych formularzy lub automatyzować ten proces dzięki wykorzystaniu chatbotów w content marketingu. Dzięki omówionym przykładom zobaczysz, jak firma może zaROIć się od klientów, by pojawiła się lepsza efektywność i premia!​​​​​​

  • 15:40  16:00 Mariusz Bacic & Jarosław Dudek
    Temat: 
    Problemy i wyzwania w SEO oraz ich nietypowe rozwiązania

    Jak sprawić by Twoje kampania sprzedawały? Na jakie ustawienia uważać przy tworzeniu kampanii oraz jak mierzyć realną sprzedaż z Google Ads.
     
  • 16:00 – 16:30 Przerwa kawowa
     
  • 16:30 – 16:50 Robert Niechciał
    Temat: 
    Jak podejmować mądre decyzje w SEO?

    Czego możesz spodziewać się po Google? Wszystkiego? Dwa ostanie lata zaserwowały nam lawinę zmian w algorytmie Google. Rodzi się pytanie, co NAS czeka w najbliższej przyszłości i jak planować swoje działania, by kolejne zmiany nie wyrzuciły Twojego biznesu z wyszukiwarki Wielkiego G? Spokojna analiza kierunku zmian i ich poprawna interpretacja pomoże Ci podejmować bezpieczne decyzje i działania, nastawione na długoterminowy rozwój.
     
  • 16:50 – 17:10 Katarzyna Sowicka
    Temat: 
    Dlaczego Twój content marketing nie żyje?

    Od kilku lat content marketing jest odmieniany przez wszystkie przypadki, a grono marketerów deklarujących jego stosowanie ciągle rośnie. Zapytasz: i co z tego? Masz rację – często nic. Tak spore nic, że trudno zauważyć, jak ledwo dyszy. Czy jesteś gotowy, że niedługo umrze? A może już nie żyje? Sprawdzimy to wspólnie: diagnoza - reanimacja. Nie obiecuję pigułki szczęścia. Dostaniesz konkretną i sprawdzoną receptę, z gwarancją skuteczności.
     
  • 17:10 – 17:30 Grzegorz Miłkowski
    Temat: Generowanie leadów za pomocą blogów i portali firmowych. Jak prowadzić media własne, żeby konwertowały na Twój biznes
  • 17:40 – 18:00 Sesja Q&A
     
  • 18:00 – 18:15 Zakończenie I dnia konferencji