Praca SEO-wca - SeoStation

Blog SEO > Praca SEO-wca

Filtry:

Kategoria: Praca SEO-wca
W kategorii tej znajdziesz artykuły omawiające pracę SEO-wca od podstaw, w tym pracę w naszej branży, ale w innych krajach. Jeśli jesteś klientem, przeczytasz o tym, jak zacząć pracę z firmą SEO.
Google zachęca do wdrożenia AMP przez wiadomości w Search ConsoleNieprzeczytany

Google zachęca do wdrożenia AMP przez wiadomości w Search Console

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Google zaczyna informować w GSC o możliwości wdrożenia AMP dla wybranych serwisów.

AktualnościDodano: 31.01.2016

Komunikaty o błędnym wdrożeniu AMP już w Search ConsoleNieprzeczytany

Komunikaty o błędnym wdrożeniu AMP już w Search Console

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Google zaczyna wyświetlać komunikaty o błędnym wdrożeniu AMP (Accelerated Mobile Pages) w Search Console.

AktualnościDodano: 21.01.2016

Organizacja pracy SEO-wca - wyniki ankietyNieprzeczytany

Organizacja pracy SEO-wca - wyniki ankiety

Karolina GudeckaAutor: Karolina Gudecka

W ostatnim czasie użytkownicy SeoStation mieli okazję wziąć udział w ankiecie dot. sposobów zarządzania swoją pracą. Otrzymaliśmy wiele wyczerpujących odpowiedzi – poniżej prezentujemy skrótowe wyniki ankiety.

RaportyDodano: 20.01.2016

Aktualizacja raportów o błędach indeksowania aplikacji na Androida w SCNieprzeczytany

Aktualizacja raportów o błędach indeksowania aplikacji na Androida w SC

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Od niedawna w Google możemy zauważyć zaindeksowane odnośniki do aplikacji w sklepie Google Play. Na oficjalnym profilu dla webmasterów Google+ opublikowano informację o uproszeniu oraz aktualizacji komunikatów dotyczących błędów indeksowania aplikacji mobilnych na system Andriod.

AktualnościDodano: 08.01.2016

Wyniki wyszukiwania oparte o lokalizację telefonu?Nieprzeczytany

Wyniki wyszukiwania oparte o lokalizację telefonu?

Ewelina SzczecińskaAutor: Ewelina Szczecińska

Kolejny krok w personalizowaniu wyników przez Google. Wiele wskazuje na to, że wyszukiwarka zaczęła zwracać odpowiedzi na zapytania użytkowników, opierając się na danych z ich telefonów komórkowych. Bazuje zatem nie tylko na lokalizacji, z której zostaje wysłane zapytanie, ale też na miejscach odwiedzanych w ostatnim czasie przez pytającego.

AktualnościDodano: 30.12.2015

Najważniejsze aspekty oceny mobilnych stron internetowych przez Rater’ów Google.Nieprzeczytany

Najważniejsze aspekty oceny mobilnych stron internetowych przez Rater’ów Google.

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Google udostępniło dokument zawierający wytyczne dla Raterów oceniających strony. Znajduje się w nim blisko 160 stron informacji. W artykule przedstawiamy wybrane zmiany i nowości.

ArtykułyDodano: 05.12.2015