Webinarium: Jak zdobywać linki przy użyciu narzędzi do monitorowania marki?
Wideo/webinary10 listopada 2015
UWAGA: Na końcu wpisu zamieściliśmy nagranie webinaru.
Czy istnieją sprawdzone sposoby na pozyskiwanie naturalnych linków? Jak wykorzystać w tym celu narzędzia do monitorowania marki? Czy można je skutecznie zastosować? Wszystkie te kwestie poruszy Tomasz Wydra podczas naszego webinaru. Zapraszamy!
Już najbliższy wtorek 17.11 o godz. 18:00 rozpocznie się trzeci webinar organizowany przez SeoStation. Nasze zaproszenie przyjął Tomasz Wydra, autor bloga wydra.waw.pl, od 2009 roku związany z polską branżą SEO. Od roku pełni funkcję Top Contributor na forum Google. Hobbysta pozycjoner i tata na pełen etat.
Uczestnicząc w webinarze usłyszycie, m.in.:
- czym są naturalne linki,
- gdzie użytkownicy zamieszczają naturalne linki,
- o pomocnych narzędziach - Brand24, SentiOne,
- o researchu słów kluczowych,
- o poszukiwaniu źródeł pod naturalne linki,
- o pozyskiwaniu naturalnych linków.
Osoby zalogowane będą miały możliwość zadawania pytań prowadzącemu i dyskusji z innymi uczestnikami.
Dla wszystkich, którzy będą z nami do końca prelekcji mamy specjalne niespodzianki do prelegenta i SeoStation.
Pamiętajcie: Rejestracja na webinar jest pierwszym krokiem do wzięcia w nim udziału.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, decydująca będzie rejestracja i kolejność logowania do panelu przed samym rozpoczęciem webinarium.
Logowanie będzie możliwe już od godz. 17:30.
Zapraszamy!
Dopisano 23 listopada:
Poniżej zamieszczamy nagranie ze spotkania.
Stare komentarze: 6
Dziękuję bardzo kochani za zaproszenie mnie na ten zacny wykład. Pan Wydra jest niesamowity. Udzielił nam wiele cennych informacji. Nawet koleżanka Marta Gryszko zadawała pytania, co rozumiem że pan Wydra ma większą wiedzę od niej.
Facet wie co robi i widać że jest gurowcem w swojej dziedzinie. Gdybym miał dać komuś moje strony do pozycjonowania, był by to tylko pan Wydra. To nie przesada, bo tak sobie obserwuję działania pozycjonerów i zauważałem że wiele stron zostało zdepozycjonowanych. Chłopaki nie mają pojęcia co robią.
Konferencja była udana, nagłośnienie super, chociaż pewne osoby narzekały.
Wydaje mi się że problem był po ich stronie. Podobno osoby, które amatorsko zainstalowały Windows10 mają problem z dźwiękiem. Tak podaje sam Microsoft i to się sprawdziło, bo wiele osób pisało że nie słyszą a ja byłem na pół gwizdka i słaszałem wyśmienicie,
Myślę, że pytania o efekty takich działań nie świadczyły o wiedzy bądź niewiedzy któregokolwiek z rozmówców ;-)
Przy okazji podziękowania Panu Wydrze, proszę o kolejny webinar.
Przyznam się, że jestem człowiekiem bez wykształcenia, nigdy nie miałem głowy do matematyki i informatyki. Skończyłem zarządzanie przedsiębiorstw i marketing.
Myślicie że wiem coś o marketingu? Nic nie wiem, bo nie uczyli nas jak robić marketing przez internet. Teraz z powodu mojego marnego przygotowania do życia, nie rozumiem wielu podstawowych zagadnień. Proszę, nie śmiejcie się ze mnie.
Taką prostą sprawą, której w ogóle nie rozumiem jest deklaracja języka na stronie. Google podał że aż 95% ludzi robi to niepoprawnie, czyli może nie jestem aż taki głupi?. Czy istnieją narzędzia do sprawdzania poprawności deklaracji języka?
Jest taka strona http://www.seostation.pl/, gdzie inżynier pozycjonujoner napisał aż 4 razy że jest to język angielski, a przecież strona jest w języku polskim. Podejrzewam że pozycjoner zmienił język w narzędziach Google? Błagam Pana Wydrę o webinar, jak stworzyć sitemap z deklaracją języka i jak dokonać jej walidacji?
Jeszcze raz proszę o webinar na temat budowy tych stron .xml z podaniem języka na każdą podstronę. Strona http://www.seostation.pl/ jest w jednym języku, możliwe że informatycy zmienili ustawienia w narzędziach webmastera na język polski. Wiele stron w dzisiejszych czasach jest w paru językach i wtedy jest problem jak napisać taką sitemap i jak to sprawdzić. Jeśli Pan Wydra miał by chwilę czasu i ochoty na kolejnego webinara?
Sposób podania języka jest tajemniczy, widać że był powód, dla którego napisano ża 4 razy że to język angielski. Przecież jest to wiodący portal o tematyce SEO w Polsce i za granicą. Autorzy pisują artykuły w języku angielskim głównie na rynek amerykański.
Jeśli chodzi o język strony, dla Google najważniejsza jest treść na stronie w powiązaniu z domeną (w tym przypadku .pl). Pozostałe detale (np. lokalizacja serwera) są mało istotne, chyba że na stronie występują treści w obu językach.
Chcę zbudować stronę w 3 językach. Trochę o tym czatełem.
Google ma narzędzie hreflang, ale podobno 95% ludzi nie używa tego poprawnie.
Nie chcę zakładać 3 domen, wolę mieć jedną domenę, tym bardziej że nie jest łatwo zarejestrować domenę w innym kraju.
Dlatego zwróciłem się do Pana Wydry z prośbą o kurs na temat robienia sitemaps z użyciem atrybutu hreflang. Taki kurs obejrzało by wielu webmasterów.
Webinar Pana Wydry był na platformie flashowej. Ostatnio w czasopismach dla webmasterów i dla miłośników komputerów pisano o konieczności usunięcia flasha bo jest niebezpieczny.
Wszystkie markowe portale wycofały się już z flasha. Ja też pobrałem odinstalera i usunąłem tego paskudnego flasha. Na szczęście flash pozostał jeszcze na przeglądarce Edge i tylko dlatego mogłem webinar obejrzeć.