Blog o SEO - Co nieco o pozycjonowaniu w bazie wiedzy SeoStation

Blog SEO

Pozycjonowanie sklepu internetowego z małym budżetemNieprzeczytany

Pozycjonowanie sklepu internetowego z małym budżetem

Michał SuskiAutor: Michał Suski

SEO dla sklepów internetowych różni się od pozycjonowania zwykłych stron. Dowiesz się jak rozporządzać niewielkim budżetem oraz planować działania. Sprawdź!

ArtykułyDodano: 20.11.2018

Google uruchomił nową stronę dla web deweloperów – web.devNieprzeczytany

Google uruchomił nową stronę dla web deweloperów – web.dev

Paweł BiałasAutor: Paweł Białas

Strona web.dev jest platformę learningową dla web deweloperów w zakresie m.in. przyspieszenia ładowania stron, bezpieczeństwa oraz SEO oraz pozwoli wykonać audyt strony na bazie rozszerzenia Lighthouse w Chromie.

AktualnościDodano: 15.11.2018

Powolne ładowanie treści - Google widzi je poprawnie?Nieprzeczytany

Powolne ładowanie treści - Google widzi je poprawnie?

Hubert LitwinAutor: Hubert Litwin

Stosujesz na swojej stronie tzw.” powolne ładowanie”? Jeśli tak, upewnij się czy ta metoda została poprawnie zaimplementowana, w przeciwnym razie materiały mogą być niewidoczne dla Google.

ArtykułyDodano: 09.11.2018

Czy warto tworzyć osobne <title> na jednej stronie?Nieprzeczytany

Czy warto tworzyć osobne <title> na jednej stronie?

Paweł BiałasAutor: Paweł Białas

A gdyby tak stworzyć dwa różne title tagi na jednej stronie, jeden dla urządzeń mobilnych oraz jeden dla komputerów? Czy ze względu na mobile first index, Google zaindeksuje wersje dla mobilnych, a standardową zignoruje?

AktualnościDodano: 09.11.2018

Tłumaczenie 20 branżowych haseł rosyjskichNieprzeczytany

Tłumaczenie 20 branżowych haseł rosyjskich

Dagmara Bożek-AndryszczakAutor: Dagmara Bożek-Andryszczak

W związku ze wzrostem zainteresowania tematyką pozycjonowania w Yandexie, niniejszy wpis zawiera dwadzieścia wybranych rosyjskich pojęć związanych z SEO wraz z ich polskimi bądź angielskimi tłumaczeniami.

ArtykułyDodano: 09.11.2018

Długofalowa współpraca z klientem w SEO - kilka słów o tym, dlaczego nie zawsze się udajeNieprzeczytany

Długofalowa współpraca z klientem w SEO - kilka słów o tym, dlaczego nie zawsze się udaje

Marek StokowskiAutor: Marek Stokowski

Dlaczego dochodzi do przerwania współpracy między klientem a SEOwcem i co należy poprawić, by dochodziło do tego jak najrzadziej?

ArtykułyDodano: 30.10.2018