Typowy dzień SEOwca - trudne poranki
Pozwólcie, że opowiemy Wam niezwykłą historię, o zwykłych ludziach, którzy codziennie stają do walki o lepsze...może nie jutro, ale na pewno o lepsze pozycje ;)
ArtykułyDodano: 28.10.2021
Pozwólcie, że opowiemy Wam niezwykłą historię, o zwykłych ludziach, którzy codziennie stają do walki o lepsze...może nie jutro, ale na pewno o lepsze pozycje ;)
ArtykułyDodano: 28.10.2021
Pozycjonowanie jest jednym z najlepszych narzędzi ku temu, aby zwiększyć liczbę klientów. Usługa ta, coraz bardziej skomplikowana i wymagająca, dla znacznej części właścicieli firm wydaje się enigmatyczna, trudna do miarodajnej kontroli bez odpowiedniej wiedzy. Zatem, jak weryfikować skuteczność firm zajmujących się SEO, aby wiedzieć, czy cały proces jest realizowany rzetelnie i z dobrymi efektami?
ArtykułyDodano: 06.10.2021
Czym jest customer experience i jak poprawić doświadczenie klientów na naszej stronie? Doświadczenie klienta, czyli Customer Experience, to nowe pole do konkurowania pomiędzy firmami.
ArtykułyDodano: 27.05.2021
Dlaczego dochodzi do przerwania współpracy między klientem a SEOwcem i co należy poprawić, by dochodziło do tego jak najrzadziej?
ArtykułyDodano: 30.10.2018
Porozmawiajmy o pieniądzach. Jak duże są budżety Waszych klientów? Jak duży procent z każdej sumy na fakturze to rzeczywisty zarobek? Kiedy budżet jest przepalany na korzyść agencji i niekorzyść klienta?
ArtykułyDodano: 23.04.2018
Relacje SEO-wiec – klient mogą być różne: chłodne, trudne, dobre, ciepłe i prawdziwie partnerskie. Czasem jest zabawnie, czasem nerwowo, a bywa i tak, że człowiek zaczyna myśleć nad zmianą pracy… Poprosiliśmy kilka osób z branży SEO, aby opowiedziały o swoich doświadczeniach i relacjach z klientami. Dziś opowiadają Panie.
ArtykułyDodano: 30.11.2017