Fragmenty rozszerzone w E-commerce - czym są i jak je wdrożyć
Od początku istnienia wyszukiwarki Google, czyli od 1997 roku, wyniki wyszukiwania ewoluowały do tego stopnia, że coraz więcej informacji jest nam przedstawionych jeszcze zanim klikniemy w link do strony. Google stara się dostarczyć informacje użytkownikom coraz szybciej i w coraz ciekawszy sposób. Wizualne urozmaicenie rezultatów wyszukiwania ma kilka form, jedna z nich to tzw. fragmenty rozszerzone (eng. rich snippets oraz rich results).
ArtykułyDodano: 22.03.2023
Rel=canonical, czyli co to jest tag kanoniczny i jak go stosować
Tag kanoniczny poprawnie użyty ma pozytywny wpływ na SEO, stąd nie warto go lekceważyć. Dzięki niemu Google wie, który adres jest oryginalny, ten właśnie indeksuje w wynikach wyszukiwania i przekazuje mu Page Rank oraz inne wskaźniki rankingowe.
ArtykułyDodano: 03.02.2021
Wordpress SEO, czyli jakie wtyczki warto zainstalować
Odpaliłeś stronę na najpopularniejszym CMSie na świecie, instalujesz niezbędne wtyczki i zastanawiasz się ”A co z SEO? Może są jakieś wtyczki do tego?”. Są i to całe mnóstwo. Dlatego podpowiem Ci, od czego zacząć.
ArtykułyDodano: 12.02.2020
Relacja z Google Webmaster Hangout - styczeń 2019
11 Stycznia miało miejsce pierwsze w tym roku Google Webmaster Hangout z Johnem Muellerem.
AktualnościDodano: 16.01.2019
Schema.org - co, jak i dlaczego?
Czym jest projekt Schema.org, dlaczego i jak wdrożyć go na stronę www.
ArtykułyDodano: 07.12.2018