Wyniki ankiety: Praca SEOwca
W ostatniej przeprowadzonej ankiecie pytaliśmy SEOwców o rodzaje oferowanych przez nich usług, ich koszty oraz miesięczną liczbę klientów, dla których świadczą dany rodzaj usługi.
RaportyDodano: 20.06.2018
W ostatniej przeprowadzonej ankiecie pytaliśmy SEOwców o rodzaje oferowanych przez nich usług, ich koszty oraz miesięczną liczbę klientów, dla których świadczą dany rodzaj usługi.
RaportyDodano: 20.06.2018
Jak wiecie praca SEO-wca jest dość skomplikowana. Nie ma jasnych wytycznych co robić, a czego nie wolno robić i jak dokładnie wpłynie to na pozycje konkretnej domeny. Raport ze sposobu rozliczania się pozycjonerów z klientami za lata 2016-2017.
RaportyDodano: 18.04.2018
Kogo poszukują pracodawcy i jakie mają oczekiwania wobec zatrudnianych pracowników branży SEO? Jakich umiejętności oczekuje się od młodszego specjalisty SEO?
RaportyDodano: 08.09.2014
W związku z dużym zainteresowaniem tematem mitów SEO, postanowiliśmy przeprowadzić kolejną ankietę na ich temat. W materiale tym prezentujemy jej wyniki.
RaportyDodano: 08.08.2013
Postanowiliśmy sprawdzić, ile jest prawdy w powszechnie krążących mitach SEO. Zapytaliśmy o nie 188 osób z branży, część z nich porównując z oficjalnymi zapewnieniami ze strony Google.
RaportyDodano: 04.07.2013
Z wyników ostatniej ankiety dowiedzieliśmy się, że spośród usług SEO najbardziej opłacalne jest pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach (średnio 300 zł miesięcznie za wizytówkę firmową i 950 za pozycjonowanie sklepu).
RaportyDodano: 05.06.2013