Dobór słów kluczowych na podstawie danych z wyszukiwarki wewnętrznej
Artykuły2 kwietnia 2011
Po uruchomieniu serwisu powinieneś analizować dokładnie statystyki przyglądając się nie tylko słowom kluczowym, które generują wejścia z wyszukiwarek, ale także tym wpisywanym przez użytkowników w wyszukiwarce wewnętrznej.
Do śledzenia statystyk posłużyć Ci mogą m.in. Google Analytics. Śledzenie wyszukiwania w witrynie włącza się w następujący sposób:
- zaloguj się na konto Google Analytics;
- wybierz profil strony, dla której ustawienia chcesz zmienić i kliknij "Edytuj" w kolumnie "Działania";
- kliknij w "Edytuj" w zakładce "Informacje o profilu witryny głównej";
- w sekcji "Wyszukiwanie witryn" zaznacz "Śledź wyszukiwanie w witrynie" i wypełnij pola widoczne na poniższym obrazku.
Uzyskane w ten sposób dane znajdują się w zakładce Treść -> Wyszukiwanie w witrynie.