SEO Copwriting, czyli jak pisać treści dla użytkowników i wyszukiwarek
Artykuł na temat SEO Copywriitngu w którym postaram się przedstawić najważniejsze aspekty zagadnienie, od definicji po konkretne wskazówki.
ArtykułyDodano: 15.12.2020
Artykuł na temat SEO Copywriitngu w którym postaram się przedstawić najważniejsze aspekty zagadnienie, od definicji po konkretne wskazówki.
ArtykułyDodano: 15.12.2020
Dzisiaj publikujemy ostatnią część naszego cyklu dotyczącego pozycjonowania strony firmowej. Na sam koniec temat linków, czyli kwestia czy są one potrzebne, niezbędne i jak należy wykonać poprawne linkowanie na swojej stronie.
ArtykułyDodano: 08.12.2020
Użyteczność i „przyjazność” obsługi serwisu jest coraz ważniejszym czynnikiem, który wpływa na pozycjonowanie strony. Google zapowiedziało, że w kolejnych latach znaczenie użyteczności będzie odgrywało jeszcze większą rolę w ustalaniu rankingu stron.
ArtykułyDodano: 01.12.2020
Trzecia część cyklu o pozycjonowaniu strony firmowej - optymalizacja techniczna.
ArtykułyDodano: 27.11.2020
Jeśli posiadasz już wstępnie rozpisaną strukturę serwisu, przyszła pora na dobór odpowiednich słów kluczowych, pod które utworzone zostaną treści na dedykowanych im podstronach.
ArtykułyDodano: 24.11.2020
W maju tego roku informowaliśmy Was o planowanej przez Google dużej aktualizacji, która związana ma być z szybkością, mobilnością i użytecznością stron internetowych, która planowana jest przez Google na rok 2021. Kilka dni temu, na oficjalnym blogu Google pojawił się wpis, który zdradza zakładaną datę aktualizacji i kilka dodatkowych interesujących informacji!
AktualnościDodano: 17.11.2020