Czy najwyższe pozycje w wyszukiwarce zawsze są sukcesem?
Im wyższa pozycja w Google tym lepiej, ale czy zawsze? Czy celem pozycjonowania rzeczywiście powinno być uzyskanie jak najwyższych pozycji w Google?
AktualnościDodano: 15.07.2016
Im wyższa pozycja w Google tym lepiej, ale czy zawsze? Czy celem pozycjonowania rzeczywiście powinno być uzyskanie jak najwyższych pozycji w Google?
AktualnościDodano: 15.07.2016
Problem złego rankowania strona na określone słowa kluczowe, dotyczy wielu właścicieli stron. Jest to jednak problem, który można rozwiązać, a dzisiaj wyjaśnię jak to zrobić.
ArtykułyDodano: 24.06.2016
Jakie treści powinienem dodać na mojej stronie? Niejednokrotnie stanąłeś przed takim pytaniem, przygotowując strategię rozwoju swojego serwisu. Zapewne korzystałeś z różnych narzędzi wspierających budowanie strategii contentowej – a czy korzystałeś z danych z wewnętrznej wyszukiwarki?
ArtykułyDodano: 20.11.2015
Praktycznie każda strona boryka się z jakimiś problemami z powielaniem treści, czy to na zasadzie przypadkowego udostępniania tej samej treści bądź jej fragmentów pod wieloma adresami, czy w postaci podstron tagów, osobnych wersji na komórki czy wersji do druku itp.
RelacjeDodano: 08.10.2015
Prezentujemy Wam zestaw narzędzi pomocnych w analizie słów kluczowych na potrzeby działań SEO.
ArtykułyDodano: 05.05.2014
Dobór pozycjonowanych słów kluczowych to jeden z ważniejszych elementów, które wpływają na końcowy sukces naszych prac. Z jednej strony jest tendencja do wybierania słów z dużą ilością wyszukań, jednak na te słowa panuje raczej duża konkurencja. Z drugiej proste frazy nie przyniosą nam spodziewanych efektów, chyba, że celem naszym jest long tail.
ArtykułyDodano: 30.06.2011