Link building - SeoStation

Blog SEO > Link building

Filtry:

Kategoria: Link building
Porady z zakresu pozyskiwania linków z różnych źródeł, opisy narzędzi wspomagających link building oraz gotowe listy mocnych linków dofollow... i nie tylko.
BBC ukarane za linki przychodząceNieprzeczytany

BBC ukarane za linki przychodzące

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Ostatnio głośno było o ukaraniu strony BBC za nienaturalne linki przychodzące. Jak się okazało, powiadomienie o ich wykryciu dotyczyło tylko 1 artykułu, a cały serwis nie ucierpi na tym.

AktualnościDodano: 18.03.2013

Nowa strona otrzymuje PR mimo braku backlinkówNieprzeczytany

Nowa strona otrzymuje PR mimo braku backlinków

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

Zgodnie z wzorem na PR i wynikami testów, nowo zaindeksowana domena otrzymuje minimalną wartość PR.

ArtykułyDodano: 02.01.2013

Które linki mają znaczenie dla GoogleNieprzeczytany

Które linki mają znaczenie dla Google

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Podczas zeszłotygodniowego spotkania z Johnem Muellerem wyjaśniony został temat tego, za którymi linkami Google podąża, a które ignoruje. Analizowane były m.in. linki z i do podstron błędów 404, noindexem oraz zablokowane w pliku robots.txt.

AktualnościDodano: 20.08.2012

Co zamiast precli?Nieprzeczytany

Co zamiast precli?

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Ostatnie zmiany algorytmu zmuszają nas do tego, aby zadbać o naturalny profil linków i pozyskiwać odnośniki w sposób bardziej przypominający działania reklamowe niż nastawione na tzw. manipulowanie wynikami wyszukiwania.

ArtykułyDodano: 08.08.2012

Czy Google zlicza linki z niezaindeksowanych podstron?Nieprzeczytany

Czy Google zlicza linki z niezaindeksowanych podstron?

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Test ma na celu sprawdzenie, czy Google podąża za linkami oraz uwzględnia je przy ustalaniu pozycji, jeśli linki te znajdują się na niezaindeksowanych podstronach.

ArtykułyDodano: 23.07.2012

Znaczenie atrybutów title i alt dla SEONieprzeczytany

Znaczenie atrybutów title i alt dla SEO

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Wyniki testu pokazują, które z atrybutów dla linków graficznych (title dla linka, title dla grafiki, alt dla grafiki) mają znaczenie pod kątem SEO.

ArtykułyDodano: 17.07.2012